امام جمعه اهل سنت گچین پایین:

دشمن با هدف گرفتن اعتقادات مذهبی در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است

«نیک بنیاد» گفت: امروز دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند به نظام اسلامی ضربه بزند به همین دلیل برای تفرقه‌افکنی، اعتقادت مذهبی ما را هدف گرفته است.
کد خبر: ۴۹۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۸ - 17December 2021

امروز دشمنان به بهانه دین و مذهب می خواهند جامعه اسلامی را نابود کنند

شیخ «حسن نیک‌بنیاد» امام جمعه اهل سنت گچین پایین، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، با اشاره به تفرقه‌افکنی دشمنان در میان مسلمانان، اظهار داشت: هر زمان بوی اختلاف به مشام رسید، اولین ضربه به مسلمانان وارد می‌شود؛ اما زمانی که اتحاد وجود داشته باشد، موجب سرافرازی مسلمانان است.

وی افزود: امروز دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند به ما ضربه بزند، می‌خواهند براساس اعتقادات راسخ به ما وارد میدان شوند.

نیک‌بنیان تاکید کرد: مسلمانان باید زیرکانه و موشکافانه وارد عمل شوند، نباید فریب افکار یهودی‌ها و انگلیسی‌ها بخورند، اگر مسلمانان به اختلافات دامن بزنند، اولین چیزی که از دست می دهند، اعتقادات دینی‌شان است.

وی با بیان اینکه وحدت رمز موفقیت هر انسانی است، گفت: امروز دشمنان به بهانه دین و مذهب می خواهند جامعه اسلامی را نابود کنند، اما ما مسلمانان باید هوشمندانه وارد عمل شویم و فریب افکار این خیانتکاران را نخوریم.

امام جمعه اهل سنت گچین خاطرنشان کرد: اگر علما تسنن و تشیع به اختلافات دامن بزنند و به مشترکات بی‌تفاوت باشند هم شیعه و هم سنی در این منجلاب دشمن خواهند افتاد که ضرر آن هیچ وقت قابل به جبران نیست و جای بسی تعجب است از مسلمانانی که به اختلافات کوچک و واهی دامن می زنند‌‌‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها