جشنواره «سینماحقیقت» روی آنتن شبکه مستند/ پوشش کامل اختتامیه

ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره «سینماحقیقت» با اجرای علیرضا صوتی از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ - 14December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» از ۱۸ آذر و هم‌زمان با آغاز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این برنامه همه روزه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود. بازپخش این برنامه ساعت‌های ۰۰:۰۰ بامداد و ۱۲:۰۰ روز بعد روی آنتن این شبکه می‌رود.

این برنامه به‌عنوان گزارشی از روز‌های برگزاری جشنواره سینمای مستند «سینماحقیقت» با اجرای علیرضا صوتی به پوشش این رویداد سینمایی می‌پردازد که از جمله آیتم‌های آن می‌توان به گزارش تصویری کارگاه‌ها، نشست‌ها، مهمان‌ها و گفتگو‌هایی که در جشنواره رخ می‌دهد، اشاره کرد. همچنین این ویژه برنامه سعی دارد فیلم‌های مهم حاضر در جشنواره را به بینندگان معرفی کند.

ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» در شبکه مستند، تنها برنامه‌ای‌ست که اختتامیه این رویداد را که روز جمعه ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود، به‌طور گسترده و کامل پوشش می‌دهد و علاوه بر آن با برگزیدگان به مصاحبه می‌پردازد.

عوامل این برنامه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: سعید رسولی، فیلمبردار: مهدی مولایی و وحید نجف‌زاده، تدوینگر: زهره مصطفایی، مدیر تولید: میثم زرقانی، دستیار تصویربردار: علی حسین‌زاده، هماهنگی: هانیه‌سادات کشمیری.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۱۸ آذر شروع شده و تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها