فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کرمانشاه از امنیت مطلوبی برخوردار است/ اشراف اطلاعاتی پلیس در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد

سردار «جاویدان» گفت: کرمانشاه با وجود مرزی بودن، خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار است و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۹۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 14December 2021

حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس باستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجمع فرماندهان انتظامی استان، اظهار داشت: به برکت حضور نیرو‌های مسلح مقتدر و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، ناامنی نگران‌کننده‌ای در استان کرمانشاه نداریم.

وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیرو‌های امنیتی شبانه‌روز تلاش می‌کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

سردار جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، به‌گونه‌ای که قادر است مجرمان را در کیلومتر‌ها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری کند.

وی کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند که پلیس با همه توان خود برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه‌روز تلاش می‌کند و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن، خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار است و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: مأموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبه‌رو شود، به سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران از زحمتکش‌ترین افراد جامعه، زینب‌وار مشغول امدادرسانی و ارائه خدمتی خداپسندانه به آحاد مختلف جامعه هستند.

وی گفت: در طول حدود ۲ سال اخیر که شاهد شیوع کرونا بوده‌ایم، پرستاران با رنج و زحمتی مضاعف‌تر ایثارگرانه تلاش کردند و جان افراد زیادی را نجات دادند که جای قدردانی و تقدیر ویژه دارد.

سردار جاویدان با اشاره به لزوم توجه به مسأله امر به معروف و نهی از منکر در ساختار و بدنه پلیس، به تغییر ساختار ایجادشده در بدنه انتظامی کشور اشاره کرد و گفت: قطعا این تغییر ساختار باعث افزایش خدمات به مردم و ارتقاء امنیت در جامعه خواهد شد و امیدوارم پس از این هم سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم مومن و ولایی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها