بازآماد یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» در پایگاه هوایی شهید دوران

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش یک فروند هواپیمای ترابری سنگین سی ۱۳۰ که توسط کارشناسان پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شده بود به ناوگان هوایی ارتش ملحق شد.
کد خبر: ۴۹۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 14December 2021

بازآماد یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» در پایگاه هوایی شهید دوران شیرازبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، به همت و تلاش متخصصان و کارشناسان زبده، متدین و توانمند پایگاه هوایی شهید دوران یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ که به مدت چند سال زمین‌گیر شده بود، بازآماد و به ناوگان هوایی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و کارشناسان بازآماد هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» با بیان اینکه این هواپیما به وسیله تجهیزات موجود و به‌صورت کاملاً بومی بازسازی شده است، گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، این اقدام یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مبارزه با تحریم‌های نظامی و افزایش اقتدار کشور تحت فرماندهی فرمانده کل قوا (مدظله العالی) است.

بنابراین گزارش، هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» زمین‌گیرشده با ۳۰ هزار نفرساعت کار و تعویض کامل قطعات اصلی به چرخه عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار