بازآماد یک فروند هواپیمای اف ۵ در پایگاه شهید حبیبی زهام

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس، یک فروند هواپیمای شکاری بمب افکن اف۵ در پایگاه هوایی شهیدحبیبی زهام مشهد بازآماد (اورهال) شد.
کد خبر: ۴۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ - 24May 2021

بازآماد یک فروند هواپیمای اف ۵ در پایگاه شهید حبیبی زهامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به همت متخصصان و کارشناسان جوان، زبده و متعهد پایگاه شهید حبیبی زهام مشهد، یک فروند هواپیمای شکاری بمب افکن اف۵ با صرف ۱۰ هزار نفر ساعت و با تکیه به توان داخلی و دانش بومی بازآماد و به ناوگان هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

امیر سرتیپ دوم حمید مصطفوی فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد در حاشیه الحاق این جنگنده به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش، ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: این افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی ارتش است که با تکیه بر توان داخلی و اتکا به دانش جوانان و متخصان خود همه هواپیما‌ها و جنگنده‌های خود را در داخل و بدون کوچکترین وابستگی بازآماد می‌کند.

وی افزود: دانش بازآماد انواع هواپیما، آموزش خلبانی، تامین قطعات و سلاح‌های مورد نیاز و... امروز در نیروی هوایی ارتش بومی شده و کوچکترین وابستگی به خارج از کشور نداریم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار