فرمانده کل ارتش شهادت دو خلبان نیروی هوایی را تسلیت گفت

امیر سرلشکر موسوی به مناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ - 01June 2021

فرمانده کل ارتش شهادت دو خلبان نیروی هوایی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی شهادت دو تن از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به فرمانده نیروی هوایی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده محترم نیروی هوایی

شهادت دو تن از خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی، بار دیگر نسیم ایثار و شمیم جوانمردی را در دل و جان رزمندگان ایران سربلند اسلامی احیا کرد.

شهادت این دو فرزند برومند امت نستوه و صبور، یادآور سال‌های سربلندی مردانی است که سوار بر جنگند‌ه‌های آهنین‌بال، بار‌ها با سعی و صفای باطنی خود، مروه ماندگاری این نظام الهی را رقم زدند.

کارنامه درخشان پایگاه هوایی دزفول که با نام بزرگ‌مردانی همچون شهیدان بابایی و اردستانی و ده‌ها عملیات امیدبخش و پیروزی آفرین سال‌های سربلندی عجین گشته امروز با حضور جوانان انقلابی، ولایی و شجاع، همچون شهیدان بساطی و نامنی درخشان‌تر شده است.

اینجانب شهادت آن همرزمان عزیز، خلبانان جان‌برکف نیروی هوایی الهی را به جنابعالی، خانواده معظم ایشان و کارکنان شریف نیروی هوایی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و صبر برای بازماندگان را از درگاه الهی خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در پی شهادت دو تن از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَّنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَّنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

اگر شرح رشادت و شهامت خلبانان شجاع و فرزندان رشید ملت در نیروی هوایی الهی و حال و هوای این لحظه‌های همرزمانم را به فرزند برومند خوزستان و قیصر شعر پارسی زنده‌یاد قیصر امین پور می‌سپردیم، بی تردید می‌گفت:

دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده‌ایم.

دلی سربلند از توفیق سربازی ولایت و ملت بزرگ ایران و ملازمت رکاب شهیدان بلند آشیانی که به ما رسم ایستادگی را آموخته و در مسیر استقلال و آزادی ایران عزیز، در جبهه‌ی مبارزه با تهدید و تجاوز و تحریم، حیثیت دشمن و مرگ را یکجا به بازی گرفته‌اند و مجاهدتی خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی در عین سربه‌زیری، شاخصه‌ی نیرویی ست که در ادبیات انقلاب و مقاومت به خوشنامی السابقون شناخته می‌شود.

اگرچه از دست دادن جوانان برومند و یاران صادق‌مان طاقت‌فرسا و برای همه ما ضایعه‌ای جبران‌نشدنی است، اما در سیره‌ی عاشورایی فرزندان ستم‌ستیز ملت، به فضل الهی این خون‌های پاک، سوگند سرخ ما برای حراست از این مرز و بوم خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج ملکوتی یاران شهیدم سرهنگ خلبان کیانوش بساطی و سروان خلبان حسین نامنی به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده‌های شریف و صبور ایشان و ملت بزرگ ایران، و با قدرشناسی از پیام تسلیت پدرانه‌ی امیر فرماندهی محترم کل ارتش که جوانان انقلابی، ولایی و شجاع پایگاه دزفول را از سلسله‌ی کهکشان‌های نام داری همچون بابایی‌ها و اردستانی‌ها برشمرده و سبب‌ساز تسلای خاطر همرزمان خویش شدند، برای آن‌ها که تا حریم کبریا و همنشینی با سالار شهیدان با حرز شهادت، دست رد به سینه‌ی دنیا و مافی‌ها زدند، از درگاه خداوند بزرگ، علو درجات و برای خانواده‌های محترم‌شان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار