جانشین فرمانده نهاجا خبر داد؛

ارتقای سامانه‌های هوشمند جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ واحدی از ارتقای سامانه‌های هوشمند جنگال نیروی هوایی ارتش خبر داد و گفت: در حوزه جنگ الکترونیک حتی یک لحظه هم نباید غافل شد.
کد خبر: ۴۵۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 25May 2021

در حوزه جنگ الکترونیک حتی یک لحظه هم نباید غافل شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی آجا، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حضور گسترده یگان‌های جنگ الکترونیک نهاجا در رزمایش مشترک سپر آسمان ۱۴۰۰، اظهار داشت: در این رزمایش، نیروی هوایی هم در بُعد هواپیما‌های با سرنشین و هم بدون سرنشین عملکرد مناسبی داشت و توانستیم در مراحل مختلف اجرای آن، نقاط ضعف و قوت سامانه‌های جنگ الکترونیک خود را شناسایی و تحلیل عملیاتی کنیم.

وی افزود: جنگ الکترونیک جزو جنگ‌های نوین دنیاست و حتی یک لحظه هم نباید از این حوزه غافل باشیم. این حساسیت ویژه در کلام فرماندهی معظم کل قوا نیز وجود دارد و معظم‌له همواره بر جدی گرفتن این حوزه مهم و راهبردی تأکید فرموده‌اند؛ چراکه یک لحظه غفلت در آن می ‌واند سال‌ها ما را نسبت به دیگر کشور‌های صاحب فناوری‌های نوین جنگ الکترونیک عقب نگه دارد.

امیر واحدی همچنین ارتقای سامانه‌های هوشمند جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش و عملکرد موفق جوانان متخصص این حوزه حساس و راهبردی در نهاجا را از جمله دستاورد‌های این نیرو در رزمایش مشترک سپر آسمان ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: در این رزمایش همچنین نقاط ضعف و قوت انواع سامانه‌های راداری و ارتباطی نهاجا مورد بررسی و تحلیل عملیاتی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار