سردار کارگر در دیدار با شهردار مشهد:

همت شهرداری مشهد در تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قابل تقدیر است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به میزبانی مشهد از ۳۰ میلیون زائر بارگاه منور رضوی، موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی در سطح ملی دیده شده لذا ضمن تشکر از اهتمام شایسته شهرداری مشهد انتظار می‌رود با پشتیبانی شهرداری مشهد احداث و تکمیل این پروژه باید سرعت بیشتری پیدا کند.
کد خبر: ۴۹۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ - 16December 2021

همت شهرداری مشهد در احداث و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قابل تقدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با «سیدعبدالله ارجایی» شهردار مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار کارگر در این دیدار اظهار داشت: از سراسر کشور خیل عظیمی از محبین و علاقه‌مندان مشرف می‌شوند و از عنایات حضرت رضا (ع) بهره‌مند هستند و شما توفیق این را دارید که شهردار این شهر مقدس باشید.

وی در ادامه احداث مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس را یک اولویت دانست و افزود: احداث موزه‌های دفاع مقدس به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده و ایشان عنایت خاصی به این موضوع دارند. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متعهد شده تا سال ۱۴۰۴ در سراسر کشور ۳۷ موزه دفاع مقدس را راه‌اندازی کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: اولین موزه به همت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید و بعد از آن، موزه همدان، تهران و در ادامه با حمایت و پشتیبانی استانداران و شهرداران در ۲۳ استان کشور احداث شد.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی باید هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد و به پاتوقی برای پیشکسوتان جهاد و مقاومت تبدیل شود، از طرفی جوانان با حضور در این موزه و برقراری ارتباط با پیشکسوتان جهاد و مقاومت، ارزش‌های این حماسه عظیم به آنها منتقل می‌شود.

رئيس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: با توجه به میزبانی مشهد از ۳۰ میلیون زائر بارگاه منور رضوی، موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی در سطح ملی دیده شده لذا انتظار می‌رود با پشتیبانی شهرداری مشهد پروژه موزه دفاع مقدس خراسان رضوی تکمیل شود.

شهردار مشهد نیز در این دیدار ابراز داشت: با اعتقاد به این حقیقت ایمان داریم که زمانی می‌توانیم در برابر دشمن پیروز باشیم که به فرهنگ دفاع مقدس تأسی کنیم.

وی بر اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به لحاظ ژئوپلیتیک منطقه می‌تواند در جذب مخاطب نسبت به سایر نقاط شهر خط‌شکن باشد.

این مسئول تأکید کرد: این مرکز ساخته می‌شود و شهرداری مشهد هم از احداث و تکمیل این پروژه پشتیبانی می‌کند. امیدواریم این حرکت سخت‌افزاری منجر به نرم‌افزاری شود و بستر انتقال معارف دفاع مقدس را فراهم کند.

در این ديدار «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها