سردار کارگر:

دفاع مقدس به یاری نظام جمهوری اسلامی ایران آمد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که «ما می‌توانیم» در دفاع مقدس عینیت یافت، گفت: دفاع مقدس به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و امروز کشور از برکات آن بهره‌مند است.
کد خبر: ۴۹۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 16December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: دفاع مقدس یک حادثه بزرگ در کشور ما بود. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران هرگاه وارد جنگی می‌شد زمین و یا حیثیت خود را می‌داد، اما در دفاع مقدس حتی یک وجب از ایران اسلامی از کشور جدا نشد که این افتخار و سربلندی جز با از خودگذشتگی آحاد جامعه به‌خصوص جوانان محقق نشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم در دفاع مقدس از همه هستی خود گذشتند، خاطر‌نشان کرد: حوادث دفاع مقدس تداعی‌گر واقعه عاشوراست. رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که ایثار و رشادت حماسه‌آفرینان دفاع مقدس و ارزش‌های آن را به جامعه عرضه کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به برکت مجاهدت‌های آحاد مردم به یک حماسه ماندگار تبدیل شد و این حماسه عظیم در هیچ کجای عالم نظیر ندارد.

سردار کارگر با بیان اینکه استکبار جهانی اگر توان رویارویی با جمهوری اسلامی را داشت لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد، گفت: قوت، قدرت و عزت جمهوری اسلامی از دفاع مقدس و شهداست.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته دفاع مقدس است، تأکید کرد: دفاع مقدس به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد، «ما می‌توانیم» در دفاع مقدس عینیت یافت و امروز کشورمان از برکات آن بهره‌مند هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: در دوران دفاع مقدس، جنگ ما با ارتش بعث عراق نبود بلکه با استکبار بود، آمریکایی‌ها اعتراف کرده بودند که ۳۵ کشور به شکل‌های مختلف از صدام حمایت و پشتیبانی می‌کردند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با ایمان و اعتقاد راسخ در برابر دشمن مقاومت کردند و از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

سردار کارگر در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت کار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عنوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عنوان با ارزشی است و خدمت در آن یک توفیق است. شهدا واسطه خیر هستند و توسل به آنها منشأ برکات فراوانی در زندگی ما خواهد بود. از خداوند بخواهیم با حرکت در این مسیر برکات خود را نصیب ما و خانواده‌ ما کند.

وی ‌بیان داشت: بحمدالله اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی رو به پیشرفت است و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان تکمیل می‌شود و پاتوق پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار