فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/ 4

برپایی غرفه‌های "گذر از صهیونیسم محور شرارت" در مسیرهای راهپیمایی روز قدس

مردم تهران امروز به نشانه حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، پرچم‌های «ما تا آخر ایستاده ایم»، «مقاومت تا پیروزی» و «لبیک یا خامنه‌ای» را در دست دارند.
کد خبر: ۴۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ - 10July 2015

برپایی غرفه‌های

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در راهپیمایی روز قدس، هنوز دقایقی از آغاز رسمی راهپیمایی نگذشته که خیابان های منتهی به میدان انقلاب از چهار راه ولیعصر تقاطع فلسطین، وصال تقاطع ابوریحان، دانشگاه و 12 فروردین مملو از جمعیت روزه دار شده است که با شعارهای مرگ بر اسرائیل نسبت به تحرکات نژاد پرستانه این رژیم جعلی ابراز انزجار کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهر کنندگان به نشانه حمایت از مردم فلسطین پرچم های «ما می آییم»، «مرگ بر اسرائیل» و «ما قدس را آزاد خواهیم کرد» را در دست گرفته اند.

سلسله غرفه های "گذر از صهیونیسم محور شرارت" در ضلع غربی خیابان ولیعصر جنب بانک دانشجو مستقر شده که با ارائه ی اطلاعات در خصوص مشهورترین جنایات رژیم صهیونیستی و معرفی شرکت های اقتصادی وابسته به آن ابعاد تازه تری از تمامیت خواهی این رژیم جعلی به نمایش گذاشته است.

همچنین مردم تهران امروز به نشان حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای پرچم های «ما تا آخر ایستاده ایم»، «مقاومت تا پیروزی»، و «لبیک یا خامنه ای» را در دست دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها