فرمانده انتظامی استان همدان:

شهدا به ما درس وفاداری و ایثار را یاد دادند/ در نیروی انتظامی باب شهادت باز است

سردار «امیری» با بیان اینکه در نیروی انتظامی باب شهادت باز است، گفت: به شهدا اطمینان می‌دهیم که تا آخرین قطره خون از امنیت ملت دفاع می‌کنیم و پاسدار خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۴۹۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ - 16December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان امشب در مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده «مرتضی آقایی» اظهار داشت: این شهید والامقام در ابتدای ایام فاطمیه قدم به چشمان ما گذاشتند و بعد از ۳۳ سال شناسایی شد و حال و هوای استان همدان را عوض کرد.

وی بیان داشت: جنب‌وجوشی که امروز با حضور این شهید بزرگوار در جای‌جای استان ایجاد شده قابل وصف نیست و خدا را شاکر هستیم که بار دیگر فضای شهر شهدایی شد و شهدا ما را مورد توجه قرار دادند.

سردار امیری با اشاره به اینکه شهدا به هر منطقه‌ای که وارد می‌شوند حس و حال آن منطقه را عوض می‌کنند، افزود: برکت شهدا در طول سالیان سال جاری خواهد بود و این وعده الهی است و شهید زنده است و جوشش خون و برکات آن برای ملت هم امنیت‌آور است و هم باعث برکات و خیر‌های متعدد است و ما این را حس و لمس کردیم.

کسانی که هماهنگ با شهدا هستند، باید منتظر شهادت باشند

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی باب شهادت باز است، افزود: به شهدا اطمینان می‌دهیم که تا آخرین قطره خون از امنیت ملت دفاع می‌کنیم و پاسدار خون شهدا هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: شهدا به ما درس وفاداری و ایثار را یاد دادند، شهدا به ما آموختند که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای دین از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی ابراز کرد: فرزندان شما در نیروی انتظامی برای اعتلای دین و زنده نگه داشتن اسلام و قرآن، تمام دارایی خود را تقدیم می‌کنند، شهدا این‌ گونه زندگی کردند و این‌ گونه خداوند خریدارشان شد.

سردار امیری با اشاره به آیات الهی که در آن به عظمت شهیدان اشاره شده است، افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و خدا مشتری جان آنان شد و چه کسی جزء خداوند به عهد و وفای خویش پایبندتر و متعهدتر است.

وی تأکید کرد: خوشا به حال آنان که با خدا معامله کردند و با خدا وارد معامله شدند و چه معامله پرسودی و اگر ما بتوانیم با چشم سر و قلب ظاهری عظمت شهدا را درک کنیم یقیناً غبطه خواهیم خورد اگر عمرمان به شهادت ختم نشود.

کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، باید منتظر شهادت باشند

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، کسانی که از زندگی برای جهاد فی‌سبیل‌الله بهره می‌گیرند و عمرشان را در این راه می‌گذرانند باید منتظر شهادت باشند و شهدا اجر راهی که انتخاب کردند را گرفتند و کسانی که هماهنگ با شهدا هستند باید منتظر شهادت باشند.

وی اظهار داشت: امیدواریم حضور این شهید بزرگوار بعد از ۳۳ سال تحول‌آفرین باشد و یکبار دیگر ما را به خودمان بیاورد که چه هزینه‌هایی دادیم و چه خانواده‌هایی خوبی از فرزندان خود در راه انقلاب گذشتند.

سردار امیری خاطرنشان کرد: شهدا تمام دارایی خود را برای حفظ اسلام تقدیم کردند و به خانواده شهید «آقایی» ورود پیروزمندانه فرزندشان پس از ۳۳ سال را تبریک می‌گویم و از این شهید گرانقدر می‌خواهیم که در حق همه به‌ویژه فرزندانشان در نیرو‌های مسلح و نیرو‌های انتظامی دعا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها