رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

دشمن در تلاش برای تضعیف نقش روحانیت در مقاطع مختلف است

حجت‌الاسلام «شفیعی» گفت: دشمن در تلاش برای تضعیف نقش روحانیت در مقاطع مختلف است در حالی که نقش علما در دفاع مقدس بی‌نظیر بود، مستندات این حضور باید با زبان فرهنگ و هنر به نسل‌ فردا منتقل شود.
کد خبر: ۴۹۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 18December 2021

علما و روحانیون با حضورشان در جبهه ها به دفاع مقدس مشروعیت بخشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست شورای هماهنگی کمیته روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام «سید محسن شفیعی» رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در این نشست اظهار داشت: علما و حتی مراجع تقلید ما وقتی از سنگر نماز به سنگر خاکریز جبهه ها رفتند و لباس رزم پوشیدند هم با زبان و بیان و هم با عمل به حضور جهادی در دفاع از آب و خاک و عقیده ملت در مقابل هجوم دشمنان مشروعیت بخشیدند و این زاویه از حضور این بزرگان باید تجزیه و تحلیل شود.

حجت‌الاسلام شفیعی گفت: تاریخ شفاهی علما و روحانیون برجسته خوزستان و حتی دیگر نقاط کشور که در خوزستان حضور حماسی داشتند باید به دلیل شرایط جسمانی این بزرگواران هر چه سریعتر ثبت و ضبط شود و در مقاطع دیگر نسبت به تدوین آن ها اقدام نمود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان بیان داشت: دشمن به شدت و در قالب های مختلف در تلاش برای تضعیف نقش روحانیت در مقاطع مختلف است در حالی که نقش علمای برجسته و طلاب در دفاع مقدس بی نظیر و منحصر به فرد بود و مستندات این حضور باید با زبان فرهنگ و هنر به نسل های امروز و فردا منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها