نماینده مجلس مطرح کرد؛

هراس رژیم صهیونیستی از بهبود روابط ایران با کشورهای عربی

رحیمی جهان‌آبادی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از بهبود روابط کشور‌های عربی منطقه با ایران هراس دارد، گفت: ایجاد دشمنی و اختلاف‌افکنی در منطقه موجب می‌شود رژیم صهیونیستی بتوانند به برخی کشور‌ها تسلیحات بفروشند.
کد خبر: ۴۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ - 18December 2021

هراس رژیم صهیونیستی از بهبود روابط ایران با کشورهای عربی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص اهداف پشت پرده سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دیگر کشور‌های منطقه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از احتمال اینکه گفت‌وگو‌های وین به نتیجه برسد، هراس دارند. از این رو در صورت تحقق موضوع مذکور، روابط بسیاری از کشور‌ها از جمله امارات متحده عربی با ایران اسلامی بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی گفت‌وگو‌های متعددی میان ایران و عربستان سعودی در راستای کاهش تنش‌ها انجام شده است، ادامه داد: متعاقباً این مهم در حالیست رژیم صهیونیستی از وجود تنش و اختلاف در منطقه سود می‌برد.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ایجاد دشمنی و اختلاف‌افکنی در منطقه موجب می‌شود رژیم صهیونیستی بتوانند به برخی کشور‌ها تسلیحات بفروشند و همچنین ضریب نفوذ خود را افزایش دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مقامات رژیم صهیونیستی در حال تلاش هستند تا سطح روابطشان با کشور‌های عربی منطقه را افزایش دهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار