مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت پیگیری تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی در سفر استانی رئیس جمهور

امیر «نجاتی» بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت سفر آتی ریاست محترم جمهوری به استان خراسان شمالی برای تصویب ردیف اعتبار مستقل در زمینه ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 18December 2021

ضرورت پیگیری تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی در سفر استانی رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی و امیر سرتیپ‌دوم «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز (شنبه) با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر «نجاتی» در این دیدار، ضمن ابلاغ پیام تبریک سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استاندار خراسان شمالی به دلیل مسئولیت جدید وی، اظهار داشت: استان خراسان شمالی با وجود سه هزار شهید، ۷ هزار و ۲۴۷ جانباز، ۳۹۵ آزاده و ۳۵ هزار رزمنده، نقش بسیار پررنگی در دفاع مقدس داشته است؛ ولی متاسفانه جزو معدود استان‌هایی قرار دارد که هنوز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آن به‌دلیل نداشتن ردیف اعتبار مستقل ملی و همچنین عدم بهره‌مندی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری و مسئولین کشوری در سال‌های قبلی، تکمیل نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار شهادت، به مسئولیت‌های استاندار جدید در این زمینه، از جمله؛ ریاست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس، ریاست هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و ریاست شواری هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اشاره و اظهار امیداوری کرد که با تشکیل مجلس انقلابی و دولت مردمی، شاهد رشد و تحول در زمینه فعالیت‌های حوزه ایثار و شهادت باشیم.

امیر «نجاتی» همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقدشده در سال‌های گذشته میان استانداری خراسان شمالی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بر اجرای این تفاهم‌نامه‌ها و نیز بهره‌گیری از ظرفیت سفر آتی ریاست محترم جمهوری به خراسان شمالی برای تصویب ردیف اعتبار مستقل در زمینه ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد.

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی از مهم‌ترین اولویت‌های استانداری است

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار، ضمن تشکر از پیام تبریک رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بر ضرورت اهتمام دستگاه‌های استانی جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد.

«حسین‌نژاد» با بیان این‌که دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، نقطه قوت ایران اسلامی مقابل هجمه‌های جبهه استکبار است، گفت: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دِین خود را ادا کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان خراسان شمالی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه، از مهم‌ترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود و حتماً به‌صورت ویژه جهت گنجاندن آن در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار