فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

انهدام باند بین‌المللی قاچاق سازمان‌یافته کالاهای ممنوعه توسط اطلاعات سپاه کربلا

سردار مسلمی از انهدام باند بین‌المللی قاچاق سازمان‌یافته کالاهای ممنوعه با محوریت سلاح و مشروبات الکلی خارجی توسط سازمان اطلاعات سپاه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 18December 2021

انهدام باند بین المللی قاچاق سازمان یافته کالاهای ممنوعه توسط اطلاعات سپاه کربلابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در حاشیه طرح انهدام باند بین‌المللی قاچاق سازمان‌یافته کالاهای ممنوعه با محوریت سلاح و مشروبات الکلی خارجی که از سوی سازمان اطلاعات سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: در سایه اشراف اطلاعاتی و رصدهای بسیار هوشمندانه که توسط سازمان اطلاعات سپاه صورت گرفته است، مجموعه شناسایی‌های در سطح استان و کشور منجر به شناسایی و متلاشی کردن باند بزرگ بین‌المللی توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی و سلاح‌های غیرمجاز شکاری و جنگی شده است.

سردار مسلمی افزود: این اقدامات بسیار خوب و هوشمندانه معاونت اطلاعات سپاه کربلا بیانگر اشراف اطلاعاتی همراه با امنیت پایدار برای مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این اقدامات ارزشمندی که توسط سربازان گمنام سپاه صورت گرفت، مجموعا 13 نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: همچنین هشت خودروی سواری و حدود 15 هزار انواع شیشه و قوطی مشروبات الکلی به همراه 43 قبضه سلاح شکاری و جنگی از مجموع این باند کشف شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه برای ادامه شناسایی افراد در حال رصد و پایش اعضای باند هستیم، مجموع کل اعتبار از این باند کشف شده را حدود 20 میلیارد تومان ارزش ریالی سلاح‌ها و مجموعه مشروبات الکلی اعلام کرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سرشاخه‌های این باند بین‌المللی از کشورهای همسایه بود که چند استان درگیر این باند بین المللی بودند، گفت: آنها با شگردهای خاصی جاسازی‌ها را در خودروها انجام می‌دادند و انواع و اقسام مشروبات الکلی شیشه‌ای و قوطی را با جاسازی‌های بسیار ماهرانه و در ساعات خاصی از شبانه روز به استان حمل می‌کردند که الحمدلله با اشراف اطلاعاتی بسیار خوب معاونت اطلاعات سپاه این باند در استان‌های دیگر و همچنین مازندران کشف و منهدم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار