دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل:

حدود ۹۰ هزار لیتر مشروبات دست‌ساز در مازندران کشف و ضبط شد

حجت‌الاسلام «ملاکریمی» از کشف و ضبط حدود ۹۰ هزار لیتر مشروبات دست‌ساز توسط سازمان اطلاعات سپاه کربلای مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 18December 2021

حدود ۹۰ هزار لیتر مشروبات دست ساز در مازندران کشف و ضبط شد/ سازمان اطلاعات سپاه در کمین مفسدینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «اسماعیل ملاکریمی» دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل عصر امروز در حاشیه طرح انهدام باند بین‌المللی قاچاق سازمان‌یافته کالا‌های ممنوعه با محوریت سلاح و مشروبات الکلی خارجی که از سوی سازمان اطلاعات سپاه کربلا انجام شد، اظهار داشت: امروز شاهد اقدام گسترده و وسیع سازمان اطلاعات سپاه کربلا هستیم که با اقدام به‌موقع و اشراف اطلاعاتی از باند وسیع و بزرگ توزیع مشروبات الکلی به‌صورت بین المللی صورت گرفت.

وی افزود: این اتفاق با همدلی و همیاری و همکاری سازمان اطلاعات سپاه کربلا که سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند با مجموعه قضایی انجام شد و از ابتدای سال و قبل از آن خبر مربوط به مشروبات دست‌ساز، توسط اطلاعات سپاه استان به دستگاه قضایی بابل واصل شد.

وی با بیان اینکه این شبکه بین المللی از مبدأ و مقصد مورد رصد سربازان گمنام قرار گرفت، اضافه کرد: پرونده متهمین اصلی باند و مباشرین در دادسرای بابل استارت خورد و دستورات قضایی صادر شد و مرتبطین آن در سایر استان‌ها و سایر شهر‌های استان با یک اقدام و اشراف اطلاعاتی کامل دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه حدود ۹۰ هزار لیتر مشروبات دست‌ساز کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: حدود ۱۶ هزار بطری کشف شد که بعضی از آن‌ها به قیمت بسیار گزاف ۳۰  تا ۴۰ میلیون در ازای هر بطری توزیع می‌شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمت مجاهدین عرصه مبارزه با فساد بیان کرد: امروز مفسدین در جامعه جایگاهی ندارند و با این اشراف اطلاعاتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) دارند، مبدأ و مقصد مفسدین در رصد کامل اطلاعات سپاه است.

این مسئول ادامه داد: امروز اگر دستگاه قضایی با دستگاه انتظامی و امنیتی در تعامل و همکاری باشند به نتیجه بزرگ این‌چنینی می‌رسیم و در غیر این‌صورت این امنیت پایدار را شاهد نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام ملاکریمی تصریح کرد: مفسدین اقتصادی و سلب‌کنندگان امنیت مردم و محتکرین عمده که در پی چالش در جامعه هستند در کمین نیرو‌های امنیتی و نظامی و سازمان اطلاعات سپاه قرار دارند و این هوشیاری و هوشمندی نیرو‌ها، امنیت پایدار را برای جامعه ما ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها