نماینده مردم در مجلس:

کشور‌های منطقه به رژیم صهیونیستی اعتماد نکنند

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی گفت: حاکمان برخی از کشور‌های منطقه که به‌دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند باید بدانند که این رژیم شمشیر مرگ بار آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۴۹۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 19December 2021

کشور‌های منطقه به رژیم صهیونیستی اعتماد نکنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش روابط با کشور‌های منطقه، اظهار داشت: حاکمان برخی از کشور‌های منطقه که درصدد عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی هستند در گام اول به مردم خودشان خیانت می‌کنند، حرف ملت‌ها این نیست، اعتماد به رژیم صهیونیستی به آن‌ها آسیب خواهد زد.

وی در ادامه مطرح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد به جهت اینکه نیرو‌های مقتدری اعم از حزب الله و نیرو‌های مقاومت در منطقه حضور دارند. اگر این نیرو‌ها تضعیف شوند اولین آسیب متوجه کشور‌هایی خواهد شد که به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند. این کشور‌ها غافل هستند که رژیم صهیونیستی از سر ناچاری با آن‌ها همراه شده است، ولی اگر فرصتی پیدا کند به‌راحتی امنیت آنان را تهدید خواهد کرد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه برخی از حاکمان کشور‌های منطقه متوجه این امر نیستند. اسرائیل نه‌تنها قابل اعتماد نبوده بلکه رژیمی نامشروع، غارتگر و شمشیر مرگ بار آمریکا در منطقه برای مظلوم کشی است. همان طوری که مقام معظم رهبری تأکید داشتند رژیم صهیونیستی دیگر در جایگاهی نیست که برخی کشور‌ها بخواهند به آن تنفس مصنوعی دهند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در پایان تأکید کرد: اسرائیل به دنبال این مراودات است تا با تنفس مصنوعی بخواهد خودش را نجات دهد، اما چنین امری میسر نیست. امروز مردم فلسطین قدرتمند شده و ملت‌های دنیا از آنان حمایت می‌کنند، رژیم صهیونیستی با این اقدامات نمی‌تواند خود را نجات دهد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها