مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

جشنواره سردار دلها در قشم برگزار می‌شود

«فتح اللهی» از برگزاری جشنواره سردار دلها در قشم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 19December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «افشار فتح‌اللهی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: جشنواره سردار دلها در قشم برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شخصیتی که شهید سلیمانی در دنیا و به ویژه نزد کشورهای مسلمان دارد، برنامه‌های تولیدی در جشنواره سردار دلها برای دهه بزرگداشت این شهید باید در شان ایشان باشد.

فتح اللهی عنوان کرد: حضور و ارائه خدمت در این بزرگداشت یک توفیق است که نصیب عوامل اجرایی این برنامه شده است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا اجرای برنامه‌های دهه بزرگداشت شهید سلیمانی به شهر قشم منحصر نشود و همه ساکنان جزیره قشم از آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: ۶ کمیته در حوزه‌های فرهنگی، تشریفات، تبلیغات و رسانه، اجرایی، بانوان و امنیت تعیین شده است که مسئولان آن باید هر چه سریع‌تر نسبت به هماهنگی امور جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه اقدام کنند.

دومین جشنواره  رسانه‌ای «مکتب حاج قاسم» برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه قشم نیز در این برنامه گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج قاسم» از دی تا بهمن‌  برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «حجت امیری‌کیا» افزود: برای تبلیغات در فضای مجازی و پوشش خبری توسط رسانه‌ها نیز برنامه‌ریزی انجام شده است. همچنین برای پذیرایی، از ظرفیت موکب‌های موجود در شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

فرمانده سپاه قشم تصریح کرد: غرفه‌هایی نیز با محوریت معرفی شهرستان قشم از جمله در حوزه‌های صنایع دستی و غیر آن دایر می‌شود.

وی متذکر شد: غرفه شهدا به محوریت کتاب‌هایی در وصف شهدا به ویژه با موضوع شهید سلیمانی و نیز تهیه پوستر توسط کمیته تبلیغات انجام می‌شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار