رئیس کمیته دفاعی مجلس مطرح کرد؛

لزوم پشتیبانی مؤثر از تأمین اعتبارات حوزه دفاعی کشور

آقازاده دافساری گفت: قطعاً مجلس همانند سال‌های گذشته به دنبال تقویت اعتبارات حوزه دفاعی خواهد بود تا پشتیبانی‌های لازم به‌درستی صورت گیرد.
کد خبر: ۴۹۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 19December 2021

لزوم پشتیبانی مؤثر از تأمین اعتبارات حوزه دفاعی کشور

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی آقازاده دافساری» رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت تقویت اعتبارات حوزه دفاعی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح توانمندی داشته و این نیرو‌ها مأموریت‌های متعددی را در جهت حفاظت از کشور بر عهده دارند.

وی افزود: پشتیبانی از نیرو‌های مسلح کشور با توجه به شرایط منطقه یک امر بسیار مهم است.

 نماینده مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت‌های امنیتی و منطقه‌ای بسیار احساس مسئولیت می‌کند.

رئیس «کمیته دفاعی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: وسعت مسئولیت و احساس مسئولیت جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه بسیار بالاست بنابراین شأن حوزه دفاعی ما این است که پشتیبانی‌های لازم چه به لحاظ تجهیزات و چه به لحاظ پشتیبانی‌ها و تدارکات مدنظر قرار گیرد تا این نیرو‌ها بتوانند با خیال راحت مأموریت‌های خود را انجام دهند.

آقازاده دافساری با بیان اینکه مجلس حساسیت لازم را برای تأمین اعتبارات حوزه دفاعی دارد، تصریح کرد: رویکرد مجلس پشتیبانی مؤثر در تأمین اعتبارات حوزه دفاعی است.

رئیس «کمیته دفاعی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: قطعاً مجلس همانند سال‌های گذشته به دنبال تقویت اعتبارات حوزه دفاعی خواهد بود تا پشتیبانی‌های لازم به‌درستی صورت گیرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار