مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

جشنواره «رسام» تصویر فرهنگی محور مقاومت و دفاع مقدس در عرصه بین‌الملل است

سردار مرادحاجتی گفت: جشنواره فیلم کوتاه رسام بلندگو فرهنگی محور مقاومت و دفاع مقدس در عرصه بین‌الملل با زبان تصویر است و ما در تلاش هستیم که میزبان شایسته‌ای برای این رخداد بزرگ باشیم.
کد خبر: ۴۹۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 20December 2021

جشنواره «رسام» تصویر فرهنگی محور مقاومت و دفاع مقدس در عرصه بین الملل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان آبادان و خرمشهر امروز در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه که با حضور فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر و مسئولین ادارات فرهنگی و هنری برگزار شد، بر مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی و برگزاری با شکوه اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ مکانی بهتر از آبادان و خرمشهر برای میزبانی از رخدادهای فرهنگی و هنری دفاع مقدس نیست.

وی افزود: در این شهرها هنوز حس و حال حماسه احساس می شود و رزمندگان این مناطق هنوز لباس رزم بر تن دارند و البته جوانان آبادانی و خرمشهری نیز از مستعدترین جوانان کشور در حوزه های فرهنگ و هنرند.

سردار مرادحاجتی گفت: جشنواره فیلم کوتاه رسام بلندگوی فرهنگی محور مقاومت و دفاع مقدس در عرصه بین الملل با زبان تصویر است و ما در تلاش هستیم که میزبان شایسته ای برای این رخداد بزرگ باشیم.

مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام در 29 دی ماه سال جاری در منطقه آزاد اروند پس از پخش آثار برگزیده در سینماهای آبادان و خرمشهر برگزار و با تجلیل از هنرمندان برگزیده داخلی و خارجی به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار