مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور:

یکی از مهمترین راهبردهای اصلی بسیج، حرکت به سمت جهاد علمی است

رحیمی گفت: یکی از مهمترین راهبردهای اصلی بسیج، حرکت به سمت جهاد علمی است که در این، خیزش علمی که در جامعه بسیج شکل گرفته است نتیجه تبیین و پیگیری همین راهبرد است.
کد خبر: ۴۹۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 21December 2021

یکی از مهمترین راهبردهای اصلی بسیج، حرکت به سمت جهاد علمی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مهدی رحیمی» مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور امروز در حاشیه سفر به استان خوزستان و در جشنواره تقدیر از پژوهشگران بسیجی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اعلام حمایت سازمان بسیج از پژوهش‌های برتر، اظهار داشت: در طی چند مدت اخیر، سیر حرکتی پایگاه‌های بسیج به سمت طرح‌های پژوهشی و علمی بسیار جهشی بوده است.

وی افزود: نیروهای بسیج چه در سطح محلات و چه در جوامع علمی کشور، همیشه پیشتاز اجرای طرح‌های نوپدید و پژوهشی هستند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی تصریح کرد: یکی از مهمترین راهبردهای اصلی بسیج، حرکت به سمت جهاد علمی است که در این، خیزش علمی که در جامعه بسیج شکل گرفته است نتیجه تبیین و پیگیری همین راهبرد است.

وی ادامه داد: آنچه که در میان پایگاه‌های بسیج در حال مشاهده است، یک خیزش علمی است که در حال اتفاق است و امروز در نمایشگاه هفته پژوهش بسیج از ابتدای هفته تا انتهای هفته پژوهش این رویداد در حال وقوع است.

رحیمی در خصوص نمایشگاه پژوهش‌های برتر بسیج استان خوزستان، بیان داشت: این نمایشگاه نخست به صورت شهرستانی و در شهرهای مختلف استان برگزار شد که در ادامه پژوهش‌های برتر در نمایشگاه استانی به نمایش گذاشته شدند.

وی متذکر شد: وضعیت بسیج استان خوزستان در زمینه‌های علمی پژوهشی بسیار قابل قبول است و در این زمینه استان خوزستان جزو استان‌های پیشتاز در این عرصه است.

مسئول سازمان بسیج علمی کشور در خصوص مهمترین مسئله پژوهشگران بسیجی در کشور اذعان داشت: در حال حاضر مهمترین موضوعی که پژوهشگران با آن مواجه هستند، تجاری سازی و بازاریابی مناسب محصولات آنان است که همین امر سبب شده برخی از محصولات، با وجود این که برتر شناخته شدند، اما با استقبالی همراه نشود.

وی در پایان گفت: بسیج با تمام امکانات در حمایت از پژوهش‌های برتر کمک خواهد کرد و در این خصوص تصمیمات جدیدی از جمله نمایش محصولات در نمایشگاه‌های کشوری و بین المللی در نظر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار