امام جمعه بوشهر:

همه دستگاه‌ها برای مقابله با تهاجمات و تخریب فرهنگی مسئول هستند

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه در کل جمعیت بانوان، خواهران حوزه علمیه سنگر اول مقاومت در این تهاجم فرهنگی هستند گفت: همه دستگاه‌ها برای مقابله با تهاجمات و تخریب فرهنگی مسئول هستند.
کد خبر: ۴۹۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 21December 2021

همه دستگاه‌ها برای مقابله با تهاجمات و تخریب فرهنگی مسئول هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر، امروز در نشست با جمعی از جوانان و طلاب خواهر استان بوشهر اظهار داشت: نقش زن در خانواده و اجتماع بسیار مهم است و به همین دلیل استکبار جهانی هدف اصلی خود را زنان قرار داده است.

وی با بیان اینکه در کل جمعیت بانوان، خواهران حوزه علمیه سنگر اول مقاومت در این تهاجم فرهنگی هستند گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی است که ما همه ما باید بالمعروف نهی از منکر کنیم.

امام جمعه بوشهر فعالیت طلاب را ارزشمند دانست و افزود: در برابر تهاجمات و تخریب فرهنگی، دستگاه‌های ذی ربط اعم از وزارتخانه‌ها، استانداری و فرمانداری همگی مسئول هستند لیکن از وظایف قانونی خود مطلع نیستند؛ در چنین شرایطی حوزه علمیه آتش به اختیار عمل کرده و جای تشکر دارد.

در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان جمعی از جوانان و طلاب خواهر استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

این نشست که در بستر فضای مجازی نیز به صورت آنلاین پخش می‌شد، چند تن از خواهران و برادران در رابطه با حوزه‌های مختلف مطالب و سوالاتی را بیان کردند و در ادامه آیت الله صفایی بوشهری ضمن بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مطرح شده، به مسائل و پرسش‌های بیان شده پاسخ گفت.

در پایان این دیدار از جمعی از حافظان قرآن خواهر با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به دست آیت الله صفایی بوشهری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها