سرپرست صداوسیمای مرکز همدان خبر داد؛

پخش برنامه‌های صدا و سیمای همدان با عنوان «مکتب حاج قاسم»

«الوندی» گفت: تمامی برنامه‌های صداوسیمای همدان برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی ذیل «مکتب حاج قاسم» پخش خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ - 22December 2021

پخش برنامه‌های صدا و سیمای همدان با عنوان «مکتب حاج قاسم »به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «کیوان الوندی» سرپرست صداوسیمای مرکز همدان امروز در نشست خبری «قهرمان من» با عنوان تبیین مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: امسال با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی تمامی برنامه‌ها در صداوسیمای مرکز همدان ذیل «مکتب حاج قاسم» پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی شده است برنامه‌ها با خلاقیت بیشتری برگزار شود، ادامه داد: در نظر داریم میزگردهایی با حضور همرزمان و خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت برگزار کنیم. شهید سعی شده است که نگاه ویژه‌ای به نقش  شهید حسین همدانی و سایر شهدای مدافع حرم در کنار ویژگی‌های شهید سلیمانی شود.

این مسئول با اشاره به ارتباط زنده صداوسیمای همدان با مرکز کرمان از مزار پاک شهید سلیمانی در ایام هفته مقاومت بیان داشت: در نظر گرفته‌ایم که به همه ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی همچون فرهنگی، اجتماعی، سبک زندگی و غیره بپردازیم.

وی متذکر شد: برنامه‌هایی همچون بازپخش سخنرانی شهید سلیمانی در همدان، دیدار با خانواده شهدا، تهیه موشن‌گرافی، انعکاس طرح بهداشتی شهید سلیمانی، تهیه گزارش خبری با در نظر گرفتن وجه اشتراک سردار همدانی با سردار شهید سلیمانی، پخش برنامه «رزمنده خداییم تا زنده‌ایم» در تاریخ هشتم دی‌ از جمله این برنامه‌ها است..

سرپرست صداوسیمای مرکز همدان ادامه داد: تهیه و پخش نماهنگ‌های جالب در روز سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تهیه چند قطعه انیمیشن فاخر در حوزه‌های چهرهای مقاومت، پخش کتاب‌های صوتی با موضوع مقاومت در برنامه‌های رادیویی و تهیه و پخش موشن گرافی و عکس نوشته با موضوع شهید سلیمانی در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

الوندی گفت: از تمامی اصحاب رسانه درخواست داریم که در این زمینه هم‌افزایی داشته باشند تا بتوانیم با تعامل صدای انقلاب را بهتر از قبل به گوش مخاطبین برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار