امیرعبداللهیان:

ایده‌های متنوعی برای توسعه همکاری با آذربایجان به همراه دارم

وزیر امور خارجه از همراه داشتن ایده‌های متنوع برای توسعه هر چه بیشتر همکاری بین ایران و آذربایجان در جریان سفر به این کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 22December 2021

ایده‌های متنوعی برای توسعه همکاری با آذربایجان به همراه دارمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در جریان سفر به آذربایجان و در بدو ورود به باکو در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت: ما امروز دیدار‌های بسیار خوبی و سطح بالایی با مقامات آذربایجان خواهیم داشت.

وی با بیان این‌که در این دیدار‌ها در مورد مسائل مختلف دو جانبه، منطقه و بین المللی رایزنی می‌کنیم، اظهار کرد: روابط دو کشور ایران و آذربایجان رو به رشد و توسعه و تحکیم است. در این سفر ایده‌های متنوعی برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها بین دو کشور به همراه دارم و در جریان دیدار با رئیس جمهور محترم آذربایجان این ایده‌ها را مطرح خواهیم کرد.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان همچنین با بیان این که در سه ماه گذشته تماس‌های زیادی بین وزرای خارجه ایران و آذربایجان برقرار بوده است عنوان کرد: وزیران امور خارجه دو کشور همچنین دیدار‌هایی در نیویورک و اسلام آباد با یکدیگر داشتند و بر روی چارچوب خیلی خوبی برای توسعه همه جانبه روابط توافق کردند.

امیر عبداللهیان همچنین اظهار داشت: امیدوارم درجریان سفر به آذربایجان این چارچوب در دیدار با رئیس جمهور محترم آذربایجان نهایی شود و پس از آن شاهد رفت و آمد‌های هر چه بیشتر هیات‌های هر دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و بازرگانی وفرهنگی بین پایتخت‌های دو کشور و سایر مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار