مدیر روابط عمومی استانداری همدان:

حذف تصاویر شهید سلیمانی از اینستاگرام را در مجامع بین‌المللی مطرح کنیم

«عبدی» با انتقاد از حذف پست‌های مربوط به سردار شهید سلیمانی در اینستاگرام، گفت: می‌توان این کار را از همدان آغاز و در مجامع بین‌الملل مطرح کرد تا دیگر شاهد حذف تصاویر این شهید بزرگوار در اینستاگرام نباشیم.
کد خبر: ۴۹۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 23December 2021

سالگرد شهادت سردار سلیمانی به صورت ویژه در همدان، برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مازیار عبدی» مدیر روابط عمومی استانداری همدان، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هماهنگی روز جهانی «مقاومت» با مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در استان همدان باید به‌صورت ویژه برگزار شود و نباید همانند برنامه‌های عادی باشد و در آن روز باید حسینیه امام خمینی (ره) محل توجه باشد.

وی بیان داشت: می‌توان با دعوت از افرادی که با سردار شهید قاسم سلیمانی هم‌نشین بودند، ناگفته‌های ابعاد زندگی این شهید والامقام را به مردم انتقال دهیم.

ناگفته‌های زندگی شهید سلیمانی بیان شود

عبدی با تاکید بر اینکه مردم از ناگفته‌های شهید سلیمانی استقبال می‌کنند، ادامه داد: باید لایه‌های پنهان ترور حاج قاسم را برای مردم تبیین کنیم و همگان از رمزگشایی استقبال می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید شبهه‌های پیرامون عملکرد شهید سلیمانی را احصا و به آنان جواب دهیم، گفت: سردار شهید در زمان شهادت در اوج بود و باید این محبوبیت همچنان حفظ شود.

حاج قاسم را به لهجه شهید همدانی بیان کنیم

مدیر روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه باید نقش شهید همدانی هم در کنار نقش سردار شهید سلیمانی تبیین شود، افزود: ما باید حاج قاسم را به لهجه شهید همدانی بیان کنیم که اگر این کار را کنیم، اقدامی شاخص است.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان با انتقاد از حذف پست‌های مربوط به سردار شهید سلیمانی در اینستاگرام، گفت: می‌توان این کار را از همدان آغاز و در مجامع بین‌الملل مطرح کرد تا دیگر شاهد حذف تصاویر این شهید بزرگوار در اینستاگرام نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار