نماینده ولی فقیه در مازندران:

نظام جمهوری اسلامی روزبه‌روز در حال تقویت است

«محمدی لائینی» با بیان اینکه آمریکا رو به افول است، گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی روزبه روز در حال تقویت است.
کد خبر: ۴۹۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 24December 2021

نظام جمهوری اسلامی روزبروز در حال تقویت است/ آمریکا طرفدار تولید مواد مخدربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرکز استان با توصیه به تقوا، اظهار داشت: تقوا انسان را از گناه حفظ می‌کند و کمک‌کار خوبی است برای انسان و گناه حق‌الناس را باید در دنیا تسویه کنیم که به آخرت نرسد.

وی با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای چهار افزود: این عملیات یکی از عملیات‌های مهم بوده و در این عملیات شهید زیاد دادیم و مازندران هم شهدای زیادی تقدیم کرد و تلاش و زحمات رزمندگان این عملیات و عملیات‌های دیگر را فراموش نخواهیم کرد.

محمدی لائینی با تبریک میلاد حضرت مسیح گفت: مسیح پیامبر بزرگ خداست و آمدنش برای بشریت مایه خیر و برکت است و متاسفانه در قرون وسطی به یک شکل به مسیحیت ضربه زدند و کلیسا و متولیان دین و دینداران مسیحی با مسیحیت تحریف شده در مقابل نوآوری‌ها و علم و دانش و دانشمندان ایستادند و با برخورد‌های خشن موجب بدنامی دین شدند.

امام جمعه ساری ادامه داد: امروز دولت‌های مسیحی با مشی سیاسی لائیک با استعمارگری و استثمارگری و ظلم و جنایتی که به بشریت روا می‌دارند به شکل دیگری مسیحیت را بدنام می‌کنند؛ مسیح ضد ظلم، طرفدار حقوق بشر و انسانها، دیندار و پیغمیر خدا بوده و همه ما باید برای دین ارج و ارزش قائل بشویم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: کشور ما در مقابل بلایای طبیعی آسب‌پذیر است و بخشی از آن مربوط به این است که ما حق طبیعت را اگر به طبیعت بدهیم طبیعت کار به کار ما ندارد و تجاوز انسان‌ها به رودخانه‌ها موجب سیل می‌شود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی و ده‌ها هزار چاه غیرمجاز باعث پیش روی آب‌های شور، فرورفتگی زمین و پایین رفتن سطح آب‌های شیرین می‌شود، بیان کرد: همچنین خروج دام از جنگل سبب پوسیدن جنگل شده و از سوی دیگر شاهد آن هستیم که دام‌ها از گرسنگی در حال تلف شدن هستند و باید حق طبیعت را به طبیعت بدهیم تا شاهد این همه حوادث نباشیم.

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد

امام جمعه ساری با بیان اینکه نهضت سوادآموزی خدمت بزرگی انجام داده است و درصد باسواد را به بالای ۹۰ درصد رسانده است، گفت: نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و حماسه مردم در مقابل فتنه ۸۸ است و این روز یوم الله بوده و شعار امسال «۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» است و مراسم باشکوهی در ساری برگزار خواهد شد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدر و آیت الله غفاری خاطرنشان کرد: روز بروز قدرت اسلام نمایان می‌شود و دشمنان حقیر و ذلیل می‌شوند و با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و فداکاری‌های رزمندگان مدافع حرم و مالک اشتر زمان سردار سلیمانی تمام نقشه‌ها و سیاست‌های دشمن نقش برآب شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن پس از ۲۰ سال بساط خود را از افغانستان جمع کرده است، افزود: آمریکا طرفدار تولید و تزریق مواد مخدر است و رو به افول و رو به زوال است و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ره‌آورد شهدای عزیزمان روزبروز در حال تقویت است.

امام جمعه ساری گفت: امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم و اگر تعطیل شود اشرار مسلط می‌شوند و دعا مستجاب نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها