آلبوم «تهران جان» رونمایی شد؛

هوشیار: هدف «تهران جان» پیوند طهران گذشته با تهران جدید است

مدیر فرهنگسرای تهران درخصوص آلبوم موسیقی «تهران جان» گفت: شناساندن هویت قدیم تهران در اوج خودباختگی فرهنگی هدف ما بود که در آلبوم «تهران جان» خواستیم پیوند طهران گذشته با تهران جدید را رقم بزنیم.
کد خبر: ۴۹۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 25December 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آلبوم موسیقی «تهران جان» از تولیدات مشترک مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رونمایی شد.

هدف «تهران جان» پیوند طهران گذشته با تهران جدید است

در ابتدا، «حسین هوشیار» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران و مدیر فرهنگسرای تهران در ابتدای این برنامه اظهار داشت: بنده و همکاران به عنوان متولیان فرهنگسراهای تهران تنها فرهنگسرایی است که نام زیبای تهران را به یدک می‌کشد. ما تمام تلاشمان را به کار برده‌ایم آنچه می‌تواند به هویت تهران معنا ببخشد اجرایی شود. در این راستا معرفی جذابیت‌ها و هویت‌های فرهنگی هنری شهرداری تهران جزو وظایف اصلی بوده که کوشیده‌ایم آن را به سرانجام برسانیم.

وی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص استفاده از ظرفیت‌های هنری اشاره کرد و افزود: شناساندن هویت قدیم تهران در اوج خودباختگی فرهنگی هدف ما بود که در آلبوم «تهران جان» خواستیم پیوند طهران گذشته با تهران جدید را رقم بزنیم.

مدیر فرهنگسرای تهران افزود: وقتی پیشنهاد تولید آلبوم از سوی امیر حسین سمیعی به ما شد بسیار خوشحال شدیم که عزیزان ما در ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش می‌کنند تا در کارهای مشترکی را با عزیزان در فرهنگسراها انجام دهند. اکنون بسیار خوشحالم که این کار زیبا را با حمایت جناب زندوکیلی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حضور علی محمد مودب، امیر حسین سمیعی و عارف علیزاده به عنوان خواننده به تولید رساندیم و امیدوارم با حضور رسانه‌ها این آلبوم خیلی بهتر معرفی شده و تلاش شود تا کار بیشتر شنیده شود.

عارف علیزاده خواننده آلبوم «تهران جان» هم در این برنامه بیان کرد: باعث افتخار است که در این پروژه حضور دارم و امیدوارم این همکاری به واسطه حضور هنرمندان معتبری که در این عرصه همکار ما بودند استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار