محبوبیت سرود حزب‌الله لبنان میان صهیونیست‌ها + فیلم

اخیرا یکی از سرود‌های مربوط به حزب‌الله لبنان از محبوبیت گسترده‌ای در میان صهیونیست‌ها برخوردار شده و در جشن‌ها خوانده می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ - 25December 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی به محبوبیت گسترده یکی از سرود‌های حزب‌الله لبنان در میان صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت که در رویدادی کاملا عجیب، این سرود از محبوبیت وسیعی میان اسرائیلی‌ها برخوردار شده است.

به گزارش شبکه خبری العالم، برنامه «الجهة الثانیة» در شبکه اسرائیلی «مکان» در گزارش خود گفت که سرود «اضرب و الریح تصیح» که سراینده آن «نزار فرانسیس» بوده و «علی العطار» خواننده نزدیک به حزب‌الله لبنان آن را خوانده، با استقبال ساکنان سرزمین‌های اشغالی مواجه شده است.

در گزارش این شبکه صهیونیستی نشان داده می‌شود که این سرود در چند مراسم و جشن اسرائیلی‌ها پخش می‌شود.

این سرود مقاومت لبنان تا حدی مورد استقبال صهیونیست‌ها قرار گرفته که «نیزی شکوری» یکی از خواننده‌های اسرائیلی تصمیم گرفت تا کلیپ ویدئویی از این سرود ضبط کند و فیلم وی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بار در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شد.

سرود «اضرب و الریح تصیح» برای ارتش لبنان و نیرو‌های حزب‌الله لبنان در نبرد با داعش سروده شده است.

این سرود به تدریج به سرودی در حمایت از حزب‌الله و «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان تبدیل شد.

«ودیع الشیخ» از هنرمندان لبنانی نیز در یک تجمع گسترده با تغییرات اندکی این سرود را به هشداری علیه صهیونیست‌ها تبدیل کرد.

این در حالی است که این روز‌ها این سرود به یکی از سرود‌های محبوب در جشن‌ها و تجمع صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

مجری شبکه مکان صهیونیستی در پایان این گزارش می‌گوید اگر کسانی این سرود را می‌خوانند معنی آن را می‌دانستند شاید با این شور آن را نمی‌خواندند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها