ده‌ها هزار نفر از اهالی غزه در سالروز تأسیس حماس به خیابان‌ها آمدند

جنبش حماس امروز به همراه ده‌ها هزار نفر از اهالی غزه سی و چهارمین سالروز خود را جشن گرفت.
کد خبر: ۴۹۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 10December 2021

ده‌ها هزار نفر از اهالی غزه در سالروز تأسیس حماس به خیابان‌ها آمدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ده‌ها هزار نفر از اهالی غزه و حامیان مقاومت امروز (جمعه) به مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس جنبش مقاومت اسلامی حماس به خیابان‌ها آمدند.

به نوشته وبگاه معا، شرکت کنندگان تصاویر شهدای حماس و پرچم‌های این جنبش را در دست داشتند و در حمایت از ادامه مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی تا آزادی کامل فلسطین شعار دادند.

در این مراسم «محمود الزهار» از رهبران جنبش حماس به سخنرانی پرداخت و گفت که تمامی خاک و وجب به وجب فلسطین از آن فلسطینی‌هاست و قدس شریف و شرق و غرب این سرزمین از آن مردم و ساکنان اصلی آن است.

او تأسیس حماس را آغاز مرحله جدیدی از مقاومت و آغازی بر پیروزی‌های مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس دانست و با تبریک به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های عزالدین قسام، جنگ ۱۲ روزه غزه را فصل جدیدی در نبرد آزادسازی عنوان کرد.

محمود الزهار همچنین تعهد داد که جنبش حماس هرگز اسرا را فراموش نخواهد کرد و تأکید کرد که مقاومت با سنگ آغاز شد و به موشک رسید و اکنون رژیم اسرائیل به خوبی می‌داند که هر اقدامی که بکند بی پاسخ نخواهد ماند.

این مقام حماس سپس از تمامی کشور‌هایی که از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند تقدیر کرد و از کشور‌های دیگر نیز خواست تا حمایت خود را افزایش بدهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار