مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

تشییع و خاکسپاری پیکرهای ۸ شهید گمنام دفاع مقدس در گیلان

«مصطفی پور» با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در سطح کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: استان گیلان میزبان مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ - 26December 2021

تشییع ۸ شهید گمنام دفاع مقدس در گیلان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، در نشست مشترک کارگروه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در سطح کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: در همین راستا، استان گیلان میزبان مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام خواهد بود.

وی با بیان این‌که این هشت شهید گمنام در سه نقطه از استان گیلان تشییع و خاکسپاری می‌شوند، از خاکسپاری پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در رشت خبر داد و افزود: یک شهید گمنام در دانشگاه پیام‌نور رشت و ۲ شهید گمنام دیگر نیز در شهرستان «سیاهکل» تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

مصطفی پور خواستار حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع این شهدای والامقام شد و تأکید کرد: شامگاه چهارشنبه (۱۵ دی) مراسم وداع با این هشت شهید گمنام در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر شهدای گمنام ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه (۱۶ دی)، از محل فرماندهی سپاه مرکزی رشت تا مصلی امام خمینی (ره) تشییع می‌شوند و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در «سیاهکل» نیز بعد از مراسم تشییع در رشت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار