رئیس دانشگاه پیام‌نور گیلان خبر داد؛

تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در دانشگاه پیام‌نور رشت

«صادقی» از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه پیام‌نور رشت، هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 26December 2021

دانشگاه پیام نور گیلان میزبان یک شهید گمنام

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سعید صادقی» رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گیلان، امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور رشت میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام در ایام فاطمیه خواهد بود، اظهار داشت: خداوند را از این‌ جهت شاکریم که بالاخره انتظار جامعه علمی و دانشگاهی پیام‌نور گیلان به سر رسید و به‌زودی برکت حضور معنوی این شهید والامقام را در دانشگاه درک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قطعاً حضور پیکر مطهر شهید گمنام، موجبات برکات و فزونی انس و توسل جوانان به شهدا، جریان‌سازی معنوی، پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس و گسترش معارف سیره شهداست، تصریح کرد: پیکر پاک این شهید والامقام به جهت تبدیل شدن دانشگاه پیام‌نور گیلان به قطب فرهنگی، در محوطه دانشگاه پیام‌نور مرکز رشت خاکسپاری خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان افزود: این شهید تازه تفحص‌شده، نخستین شهید گمنامی است که این دانشگاه توفیق میزبانی آن را کسب کرده است.

صادقی با بیان اینکه برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین از شهید گمنام در حال نهایی شدن است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم مراسم‌هایی نظیر شب وداع با شهید گمنام ویژه دانشجویان و دانشگاهیان را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا کنیم که جزئیات آن پس از نهایی شدن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها