فرمانده سپاه تهران بزرگ خبر داد؛

تجلیل از دست‌اندرکاران «طرح شهید سلیمانی» با حضور سران قوا/ برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های موشکی سپاه

سردار حسن‌زاده با تشریح ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های موشکی سپاه پاسداران در حاشیه نماز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ - 27December 2021

تجلیل از دست‌اندرکاران «طرح شهید سلیمانی» با حضور سران قوا/ برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های موشکی سپاهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: از دو ماه گذشته ستاد بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران بزرگ شکل گرفته است که در این رابطه دو ستاد رسمی و مردمی فعالیت خواهند داشت؛ لذا به همین مناسبت از دهم تا بیستم دی برنامه‌هایی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از برنامه‌های محوری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، همایش بزرگ یاران حاج قاسم است که دهم دی در حسینیه فاطمةالزهرا (س) سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود و در آن، پیشکسوتان جهاد و شهادت از حاج قاسم سلیمانی مطالبی را بیان خواهند کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: در یازدهم دی‌ماه نیز اجتماع دختران حاج قاسم سلیمانی از سوی ستاد مردمی بزرگداشت مراسم در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود؛ دوازدهم دی‌ماه نیز مراسم بزرگداشتی از سوی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار و کنگره ادبی مقاومت با عنوان «مرد میدان» اجرا خواهد شد.

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم روز سیزدهم دی ماه از ساعت ۱۴ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی تجلیل از ۱۱۰ کارمند در همایش کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی در سالن اجلاس سران در ۱۴ دی، اجتماع بزرگ کارگری با عنوان «مردان تولید» در حرم امام خمینی (ره) و وداع و انس با شهدا در مصلی امام‌ خمینی (ره) در ۱۵ دی، تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در ۱۶ دی، برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های موشکی در حاشیه نماز جمعه در ۱۷ دی و مراسم تجلیل و تکریم و ارائه دستاورد‌های طرح شهید قاسم سلیمانی در سالن اجلاس سران با دعوت از سران قوا در ۲۰ دی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برشمرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: همچنین به همین مناسبت، ارائه کمک‌های مومنانه و میز خدمت، برگزاری هزار مراسم بزرگداشت در محلات و ۱۱۴ مراسم محوری از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح شهر تهران بزرگ پیش‌بینی شده است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی تبلور نهضت عاشورا و مکتب امام (ره) و رهبری است، گفت: شجاعت، شهامت، ایثار و شهادت حاج قاسم سلیمانی یادآور معارف حسینی و معرفی مکتب این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ۴۰ سال مجاهدت خستگی‌ناپذیر داشت و این از برجستگی‌های این مکتب است؛ لذا نام وی چه در دوران حیات و چه پس از شهادتش، پشت دشمنان را به لرزه درآورده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار