دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت شد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام، تقویت جبهه مقاومت و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در ایستادگی مقابل استکبار جهانی شد.
کد خبر: ۴۹۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴ - 25December 2021

شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت شدامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره ابعاد شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی رزمنده‌ای شجاع، عاشق و ولایتمدار بود که برای انجام مأموریت و نشان دادن اقتدار دفاعی کشور و دور کردن هرگونه تهدید از ملت بزرگ ایران عاشقانه و دلیرمردانه جنگید و اجازه عرض اندام به دشمنان کوردل و اذناب آمریکایی و صهیونیستی‌شان در منطقه نداد.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل که زخم‌خورده جبهه مقاومت بودند، این‌بار با طراحی نقشه شوم و ناجوانمردانه ترور سردار سلیمانی برای محدود کردن عمق راهبردی و نفوذ منطقه‌ای جبهه مقاومت دست به کار شدند و با بزدلانه‌ترین شکل ممکن، فرمانده رشید جبهه مقاومت را به شهادت رساندند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: این اقدام شنیع، مذبوحانه و به دور از مناسبات دیپلماتیک، نه‌تنها جبهه مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه رزمندگان و فرماندهان این جبهه را با انگیزه‎ای مضاعف در پی انتقام خون سردار شهیدمان مصمم‌تر کرد تا مقتدرانه‌تر از گذشته، خط سرخ شهادت را ادامه دهند و خواب را بر چشمان دشمنان کوردل بشریت حرام کنند.

دریادار سیاری گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی مطالبه‌گر حق مظلومان و مستضعفان بود که در برابر جبهه باطل ایستادگی کرد و با تدبیر و رشادتی که از خود نشان داد، ریشه تروریسم بین‌المللی را در منطقه خشکاند. ایشان ورای مرز‌های جمهوری اسلامی تلاش کرد تا خطر و تهدید در دوردست‌ها درهم شکسته شود و به مرزهای کشور نزدیک نشود.

وی اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مقاومت اسلامی با صلابت هرچه تمام‌تر و اقتدار هرچه بیشتر در مقابل سلطه‌طلبی استکبار جهانی در منطقه ظاهر شده و اجازه نداده است تا خون شهدای مقاومت و مسیر نورانی آن‌ها با خدعه‌های دشمن توطئه‌گر، از بین برود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: این شهید والامقام در حقیقت، ثمرۀ ایثار و تلاش‌های خود پس از یک عمر مجاهدت در راه احیای ارزش‌های الهی، مبارزه با دشمنان اسلام و حضور مؤثر در جبهه مقاومت را دریافت کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید.

امیر سیاری عنوان کرد: بی‌شک شهادت ایشان موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد.

وی تأکید کرد: بدون تردید جبهه مقاومت با انگیزه و قدرت بیشتر راه و مسیر سردار دل‌ها را در پشتیبانی از ملل مستضعف جهان در برابر جبهه کفر و نفاق ادامه خواهد داد و بی‌شک انسجام و اقتدار امروز جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت اسلامی مرهون خدمات مدبرانه و خالصانه سردار رشید سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به خوبی درک کرده‌اند که کشور ما به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای محور مقاومت مملو از اسطوره‌های ماندگار و فراموش‌نشدنی، چون سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌‎ها است؛ که اگر کسی بخواهد نگاه چپ به این مرز و بوم بیندازد با خروش و غرش توفنده خود متجاوز را از کرده‌اش پشیمان می‌کنند. این‌ها کسانی هستند که طعم فداکاری و جانبازی در مسیر حق را چشیده‌اند و این مبالغه نیست، اگر بگوییم که امنیت امروز را مدیون شهدا و ادامه‌دهندگان راه آنان هستیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها