مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد؛

اجرای بیش از 400 برنامه در البرز در سالروز شهادت سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام «ولایی برحق» از اجرای بیش از 400 برنامه در مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های کنفرانس استان البرز در روز 13 دی مصادف با شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 27December 2021

اجرای بیش از 400 برنامه در البرز در سالروز شهادت سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «مهدی ولایی برحق» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، از راه راه‌اندازی پویش عهدنامه با حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: اجرای این پویش در راستای انتقام سخت شهادت مظلومانه سردار سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌های ایام فاطمیه و هیئت‌های مذهبی با نام و یاد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامه مصباح دل‌ها در روز 12 دی همراه با اکران مردمی فیلم «آن زمستان» که مستند کوتاهی از زندگی ایشان است و برگزاری چند برنامه دیگر در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد: در روز 13 دی مصادف با شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان قهرمان مردم برنامه‌هایی را در مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های کنفرانس اجرا خواهیم کرد؛ طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از 400 برنامه در این روز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز ۱۴ دی آیین کرسی تلاوت برگزار خواهد شد، افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مراسم در قالب ۱۰ آیین مستقل برگزار می‌شود و جزءخوانی نیز به نیت سردار دل‌ها در ایام فاطمیه صورت خواهد گرفت.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رزمایش بزرگ ایستگاه‌های مواکب فاطمی نیز به شکل منسجم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد؛ در میدان سپاه کرج تا میدان جمهوری ۵۰ موکب برقرار خواهد شد و فضای اربعینی را رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام ولایی بر حق با اشاره به اینکه در روز شهادت حضرت زهرا (ع) در بیش از 20 نقطه مراسم عزاداری خانم فاطمه زهرا (س) به‌صورت هماهنگ و با همکاری نهادهای مربوطه برگزار خواهد شد. امیدواریم توفیق خدمت به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) و انقلاب را در این ایام محدود داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار