به میزبانی نیروی هوایی ارتش؛

مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان ارتش آغاز شد

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه، و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور ۳۶۷ نفر شرکت کننده، به میزبانی نیروی هوایی ارتش آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ - 27December 2021

مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان ارتش آغاز شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه، و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور ۳۶۷ نفر شرکت کننده، به میزبانی نیروی هوایی ارتش آغاز شد.

این دوره از مسابقات هرساله توسط یکی از ادارات پنجگانه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش میزبانی می‌شود که امسال نیروی هوایی ارتش میزبانی این رویداد بزرگ قرآنی را برعهده دارد.

این مسابقات در مورخ ششم و هفتم دی در هتل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی در بین متسابقین برگزار می‌شود، همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات نیز در روز یکشنبه مورخ ۱۲دی و با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش‌های فرماندهی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش، در این مسابقات ۱۸۲ نفر در بخش کارکنان پایور، ۹۵ نفر وظیفه و ۹۰ نفر در بخش دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش حضور دارند که در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم و اذان به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برتر این دوره به مسابقات نهایی قرآن کریم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران راه پیدا خواهند کرد که در یازدهم بهمن ماه در وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

این مسابقات با نظارت نمایندگان اعزامی از ستاد عالی مسابقات کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار