جانباز ۷۰ درصد «سهراب کریمی محمدی» به همرزمان شهیدش پیوست

«سهراب کریمی محمدی» جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران دوران انقلاب اسلامی از شهرستان تیران و کرون پس از تحمل ۴۳ سال رنج ناشی از مجروحیت جنگی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۹۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 28December 2021

جانباز 70 درصد «سهراب کریمی محمدی» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سهراب کریمی محمدی» یادگار دوران انقلاب و جانباز ۷۰ درصد از شهرستان تیران و کرون در سن ۶۱ سالگی و پس از تحمل ۴۳ سال درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک و مطهر این جانباز شهید امروز (سه‌شنبه) با حضور ائمه جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و باحضور با شکوه عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان تیران و کرون بعد از تشییع در روستای مهدی آباد و آستان مقدسه امام زاده بی بی فاطمه (س)، در زادگاهش گلزار شهدای روستای محمدیه آرام گرفت.

جانباز ۷۰ درصد شهید «سهراب کریمی محمدی» فرزند علی میرزا در تهران در اثر تیر اندازی عاملان رژیم طاغوت در ۲۱ بهمن ماه ۱۳۵۷ از ناحیه کمر (قطع نخاع) و آرنج دست راست جانباز شد و در سن ۶۱ سالگی براثر عوامل ناشی از مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار