رییس سازمان بسیج رسانه کشور:

رسانه‌های ما می‌توانند با برهم زدن آرایش رسانه‌ای دشمن، حماسه خلق کنند

محمدیان با اشاره به این که ۱۶۰ شبکه معاند فارسی زبان در حال پخش برنامه علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستند، گفت: رسانه‌های ما می‌توانند با برهم زدن آرایش رسانه‌ای دشمن، حماسه خلق کنند.
کد خبر: ۴۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ - 29December 2021

رسانه‌های ما می‌توانند با برهم زدن آرایش رسانه‌ای دشمن، حماسه خلق کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عباس محمدیان» رییس سازمان بسیج رسانه کشور امروز در آیین پایانی ششمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر که در سالن مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد با اشاره به این که ۱۶۰ شبکه معاند فارسی زبان در حال پخش برنامه علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستند اظهار داشت: رسانه‌های ما می‌توانند با برهم زدن آرایش رسانه‌ای دشمن، حماسه خلق کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم رسانه‌ای داخلی و تاثیرگذاری آن بر افکار جامعه افزود: امروز ۸۰ میلیون شهروند خبرنگار داریم که در بسیج افکار عمومی و پس زدن و ناکام گذاشتن جنگ نرم دشمن، توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه اطلاع رسانی و تنویر و هدایت افکار عمومی نقش آفرینی کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این که رسانه‌ها باید امید را در جامعه تزریق کنند، گفت: رسانه‌ها پیشرفت‌ها و توفیق ها را بیان کنند و در جنگ روایت ها باید پیشتاز باشند تا دشمن آنچه را که می خواهد به دلخواه روایت نکند. ما در جنگ روایت ها عقب هستیم و باید این عقب ماندگی را با استفاده از ظرفیت رسانه‌های انقلابی و متعهد جبران کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند تا دشمن نتواند در جنگ رسانه‌ای ما را زمینگیر کند تا جایی که جای شهید و جلاد را عوض کند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور همچنین خواستار بیمه خبرنگاران و افزایش اعتبارات رسانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ به عنوان یک مطالبه عمومی رسانه‌ها شد و در ادامه بر همگرایی و هم افزایی بین بسیج رسانه و خانه مطبوعات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار