مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

ارتباط خوبی بین حوزه فرهنگ، بسیج و سپاه در خوزستان ایجاد شده است

جوروند گفت: ارتباط خوبی بین حوزه فرهنگ، بسیج و سپاه ایجاد شده و این همیاری قطعاً کاربردی هم خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 29December 2021

ارتباط خوبی بین حوزه فرهنگ، هنر، بسیج و سپاه ایجاد شدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: نامگذاری جشنواره به اسم ابوذر زیرکی و دانایی بسیج رسانه کشور را می‌رساند چون ابوذر شخصیت خاص رسانه‌ای در تاریخ اسلام بوده و آیاتی در خصوص وی نازل شده است.

وی افزود: بعد از سقیفه، حضرت علی با ۴۰ نفر مشورت و نشست داشتند که از بین آنها فقط چهار نفر متعهد به ایشان بود و یکی از آنها ابوذر است؛ یقیناً انتخاب این نام ناظم به این اتفاقات بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به این که خانه مطبوعات در کنار بسیج رسانه فعالیت می کند، تصریح کرد: در این مقطع ارتباط خوبی بین حوزه فرهنگ، هنر، بسیج و سپاه ایجاد شده و این همیاری و مشاوره ای که بین حوزه فرهنگ و هنر به صورت عام و به خصوص حوزه رسانه با سپاه شکل گرفته قطعاً کاربردی هم خواهد بود.

جوروند با اشاره به این که رسانه در خوزستان در کنار نظام و حاکمیت و به عنوان یک بازو در پیشبرد امور حضور دارد، ادامه داد: در بحران های مختلف استان از جمله خشکسالی، سیل و کرونا اهالی رسانه خوزستان در کنار نظام و حاکمیت حضور داشته و خدمات بسیار خوبی را ارائه دادند.

وی با اشاره به این که گزارش‌های زیادی برای امیدواری و انعکاس فعالیت‌های مختلف به ویژه بسیج و سپاه از سوی اصحاب رسانه خوزستان ارائه شده گفت: در مورد زلزله اندیکا و بازدیدهای سپاه و رفع محرومیت‌ها نیز انعکاس خبری خوبی انجام شد؛ این گزارش دهی‌های مستمر باعث ارتباط نزدیک بین مردم و حاکمیت هم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار