رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جامعه‌ای که امامش را پیدا کند به سعادت می‌رسد

«‌قاضی‌زاده هاشمی» گفت: باید در مسیر امام زمان حرکت کنیم تا به وصال برسیم، جامعه‌ای که امامش را پیدا کند به سعادت می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 30December 2021

جامعه ای که امامش را پیدا کند به سعادت می‌رسد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، یادواره شهدای خراسانی در استان گلستان، با سخنرانی «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلاپی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار شد.

در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌اظهار داشت: چند هفته قبل به مناسبت کنگره زنجان در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم، ایشان شهادت را به قله‌ای تشبیه کردند که برای رسیدن به آن باید از دامنه عبور کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بررسی کنید ببینید شهدا چه مسیری را طی کردند، یعنی شهادت به هر کسی داده نمی‌شود و باید زمینه‌هایی در فرد وجود داشته باشد.

معاون رئیس جمهور گفت: باید راه را بشناسی تا به بیراهه نروی، رسیدن به شهادت راه بلدی می خواهد، یعنی داشتن بصیرت.

این مسئول بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید حاج قاسم سلیمانی شالوده‌ای از فهم و جهاد بود، تمام شهدا اهل ایثار و جهاد بودند و تا زمانی که به شهادت رسیدند دست از ایثار برنداشتند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: باید ببینیم نسبت به رزمندگانی که یادگار 8 سال دفاع مقدس هستند، فرزندان شهدا و اسرایی که چندین سال تحت شکنجه بودند چه وطیفه‌ای داریم.

وی افزود: اگر تجلی زندگی انسان کامل، شهادت است، باید بدانیم چگونه راه را باز کنیم تا مردم جامعه به این سمت هدایت شوند.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا به ما یادآوری می‌کند که چه وظیفه‌ای نسبت به خانواده شهدا و جانبازان داریم.

این مسئول گفت: باید در مسیر امام زمان حرکت کنیم تا به وصال برسیم جامعه‌ای که امامش را پیدا کند به سعادت می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار