رییس جمهور به مزار شهید «زین‌الدین» ادای احترام کرد+ تصاویر

حجت‌الاسلام رییسی با حضور در گلزار شهدای قم بر سر مزار شهید زین الدین حضور یافت و به مقام رفیع آن سردار شهید و دیگر شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۹۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ - 30December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور امروز در جریان سفر به قم، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافت و به مقام رفیع شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کرد.

رییس جمهور در بدو ورود به گلزار شهدای قم با حضور بر مزار شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین، یاد فرمانده شهید لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) را گرامی داشت.

«سیدعزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور در قطعه ۳۱ گلزار شهدای بهشت معصومه (س) بر سر مزار شهدای مدافع حرم و ۵ شهید گمنام حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه ،مزار شهدا را گلباران کرد.

«انسیه خزعلی» معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور نیز امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم مزار مطهر شهدای قم را غبارروبی و عطر افشانی و به مقام بلند شهدا ادای احترام کرد.

در این آیین، حجت الاسلام «علی لقمان پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند.

رییس جمهور به مزار شهید «زین الدین» ادای احترام کرد+ تصاویررییس جمهور به مزار شهید «زین الدین» ادای احترام کرد+ تصاویررییس جمهور به مزار شهید «زین الدین» ادای احترام کرد+ تصاویررییس جمهور به مزار شهید «زین الدین» ادای احترام کرد+ تصاویررییس جمهور به مزار شهید «زین الدین» ادای احترام کرد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار