استاد حوزه  و دانشگاه:

جنگ دشمن در حال حاضر در عرصه‌های اقتصادی است

حجت الاسلام پناهیان گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جنگ دشمن در حال حاضر در عرصه‌های اقتصادی است و برای مقابله و پیروزی در آن نیاز به مقاومت و کار اقتصادی است.
کد خبر: ۴۹۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ - 30December 2021

جنگ دشمن در حال حاضر در عرصه‌های اقتصادی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» امروز در آیین گرامیداشت ۹ دی در مصلای ثامن الائمه آبادان با بیان اینکه برای نصرت الهی بصیرت لازم است، اظهار داشت: ۹ دی تجلی پیروزی امت ایران اسلامی و روز بصیرت بود.

وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جنگ دشمن در حال حاضر در عرصه‌های اقتصادی است و برای مقابله و پیروزی در آن نیاز به مقاومت و کار اقتصادی است.

حجت‌الاسلام پناهیان تشکیل تعاونی‌های تولیدی را یکی از راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی دانست و گفت: تشکیل تعاونی و کارگاه‌های تولیدی با مشارکت افراد مسجدی می‌تواند چرخ تولید را به حرکت درآورد و اعضای مسجدها می‌تواند سرمایه بزرگی برای کسب درآمد باشند.

وی تصریح کرد: اگر ۱۰ میلیون نفر از نمازگزاران و اعضای مساجد کشور پول اندکی را در یک تعاونی سرمایه گذاری کنند به طور یقین بسیاری از مشکلات اقتصادی آنها برطرف می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: ۲۵ درصد از اقتصاد طبق قانون اساسی مربوط به تعاونی‌ها است ولی متاسفانه در این ۴۰ سال فقط از پنج درصد آن استفاده شده است.

حجت‌الاسلام پناهیان بیان داشت: دولت جهادی با همت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تعاونی اشتغالزایی را  در کل کشور راه اندازی کند.

وی ادامه داد: تشکیل تعاونی با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های تولیدی می‌تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد به شرط این که همت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار