پیام فرماندار یزد به‌ مناسبت «۹ دی» روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

«رستگاری» به‌مناسبت «۹ دی» روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۹۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ - 30December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سید محمد رستگاری» فرماندار یزد به‌مناسبت «۹ دی» روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نهم دی یادآور آگاهی و هوشیاری مردم انقلابی ایران اسلامی در برابر فتنه انگیزی و نیرنگ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و استکبار جهانی و نیز روز همبستگی ملی در پیروی از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به منظور مواجهه با ترفندهای نابخردانه بدخواهان ایران عزیز است.

نهم دی ماه که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه تجلی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

گرامیداشت این روز نشانگر علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دوازدهم دی ماه نیز یادآور سفر پر خیر و برکت و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به دیار یزد بوده که بعنوان یک روز خاطره انگیز و ماندگار در تاریخ پرافتخار این خطه کویری و کهن همواره ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب با گرامیداشت روزهای نهم و دوازدهم دی ماه، بهروزی و سلامتی مردم عزیز ایران سرافراز و اهالی متدین، مردمان سخت کوش و متعهد یزد را از ذات اقدس حضرت احدیت مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار