نماینده ولی فقیه در گیلان:

جنگ اراده ها موجب موفقیت ملت ایران شد

آیت الله «رسول فلاحتی» با بیان اینکه آمریکا دیگر به استیصال رسیده است، گفت: تنها امری که به موفقیت می رسد جنگ اراده هاست و تاکنون ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 31December 2021

جنگ اراده ها موجب موفقیت ملت ایران شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان «رشت» با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار داشت: تقوای الهی در راس همه امور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نخستین سالگرد ارتحال علامه «محمدتقی مصباح یزدی» مصادف با ۱۲ دی ماه جاری تصریح کرد: علامه محمدتقی مصباح یزدی از شاگردان علامه طباطبایی و آیت الله بهجت بود و این مرد بزرگ حق بسیاری نسبت به حوزویان دارد.

وی با بیان اینکه نشست وین همزمان با ۱۲ دی ماه جاری برگزار می شود، افزود: نشست وین دیگر برجامی نیست بلکه نشست رفع تحریم ها علیه ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نامه رئیس سازمان نگون بخت موساد به رهبران آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر تهدید ایران خاطرنشان کرد: اروپا و آمریکا به دنبال توافق موقت هستند.

وی با اشاره به خواسته ملت ایران در نشست های برجامی، تاکید کرد: آنچه را که در برجام گفتید به آن عمل کنید، تحریم های برجامی را برداشته و دست از ملت های مسلمان بردارید.

امام جمعه رشت به موفقیت مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: این امر نشان می دهد اگر در هر نشستی مقاومت کنیم و اجازه ندهیم دشمن در جنگ روایت ها موفق شود به پیروزی می رسیم.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر به استیصال رسیده است، تصریح کرد: تنها امری که به موفقیت می رسد جنگ اراده هاست و تاکنون ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده و خواهد بود.

آیت الله فلاحتی ملت ایران را مردمی آگاه، بصیر و عاقل خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون در جنگ اراده ها موفق بوده و آمریکایی ها در غرب آسیا در حال فرار هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار دل ها و سید شهیدان مقاومت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» مصادف با ۱۳ دی ماه جاری خاطرنشان کرد: نام پر آوازه این شهید مایه امید برای اهالی دلدادگان و اهالی مقاومت و سبب ذلت برای استکبار جهانی شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با ۱۶ دی ماه جاری تاکید کرد: حضرت فاطمه (س) الگو و اسوه برای همه مردم به ویژه مسئولان است و همه دستگاه ها به ویژه شهرداری باید این ایام شهر را سیاه پوش کنند؛ ضمن اینکه همه خود را موظف می دانیم در این ایام عزاداری کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان در جا به جایی مدیریت ها باید رعایت تقوای الهی را داشته باشند، متذکر شد: افراد پاک طینت، دست پاک، مومن و با تقوا را در تصدی های مدیریتی گیلان قرار دهید زیرا این تقواست که انسان را بیمه می کند.

آیت الله فلاحتی پیرامون حقوق امامان معصوم نسبت به انسان ها در راستای سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: یکی از حقوق امامان بر انسان ها، حق مودت و محبت محسوب می شود؛ بنابراین بر هر انسانی لازم است اهل بیت پیامبر (س) را دوست داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام موجودات هستی به وجود اهل بیت زنده هستند، تصریح کرد: پذیرش عبادت بندگان در سایه مودت اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار