حجت‌الاسلام رئیسی:

دولت سیزدهم به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم و مراجع است

رئیس جمهور در سفر خود به قم و در دیدار با آیت‌الله العظمی سبحانی، گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.
کد خبر: ۴۹۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 31December 2021

دولت سیزدهم به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم و مراجع استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با آیت‌الله العظمی سبحانی با بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.

رئیسی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات و جلسات مداوم در تهران، سفر‌های منظم استانی برای بررسی مشکلات اقصی نقاط کشور انجام می‌شود و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال خواهند شد.

رئیس جمهور افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها توجه شده است.

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه قم در میان مسلمانان بویژه شیعیان، گفت: این شهر خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است و باید مشکلاتش بصورت دقیق پیگیری و حل شود.

آیت الله سبحانی نیز در این دیدار ضمن بیان خداقوت به دولت سیزدهم تاکید کرد: طبیعتا در این مدت بیش از گذشته مشکلات مردم را لمس کرده‌اید.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه بیان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها برای حل مشکلات فرهنگی نقش جدی دارند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.

آیت الله سبحانی همچنین با اشاره به مشکلات مختلف استان قم، تصریح کرد: پروژه ناتمام مونوریل قم تاکنون هزینه زیادی داشته و ضروری است تصمیمی برای آن گرفته شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار