امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

ملت ایران پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند

ماموستا «مرادی»گفت: ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده هرگز کوتاه نیامده اند و همچنان پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۹۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 31December 2021

ملت ایران پاسدار آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شافعی این شهرستان، اظهار داشت: از همان ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان اسلام و ایران درصدد سرنگونی نظام نوپای اسلامی بودند و با ترور و کشتار بزرگان و انقلابیون و ایجاد هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم و فتنه های گوناگون ملت و نظام ما را آزار واذیت کردند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده هرگز کوتاه نیامده اند و همچنان پاسدار آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب هستند.

خطیب جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان در انتخابات سال ٨٨ با برنامه هایی از قبل تعیین شده و اهدافی مشخص، قصد ضربه زدن به نظام را داشتند تا به آرزوی خود برسند اما مردم انقلابی و بصیر ما با تبعیت از تدابیر حکیمانه و روشنگری‌های دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب همه آن توطئه ها را خنثی و با یک خروش ملی به میدان آمده و بار دیگر حماسه ای عظیم خلق کردند که سبب ناامیدی دشمنان از انقلاب و نظام شد.

ماموستا مرادی اضافه کرد: رزمایش اخیر نیروهای مسلح کشور، اقتدار و شکوه ما را برای دشمنان تا دندان مسلح به رخ کشید و به زودی همه مشکلات ایجاد شده از طرف دشمنان به پایان خواهد رسید و ایران اسلامی و نظام اسلامی در سطح جهان خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه جامعه اهل سنت استان کرمانشاه با تجدید میثاق با رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی و تقدیم صدها شهید و جانباز و ایثارگر در خدمت نظام اسلامی بوده و خواهد بود ادامه داد: مساجد ، مدارس دینی، علما، نخبگان و دانشگاهیان ، تجار ، عشایر و مرزنشینان ما همه وهمه با ایمان به خدا و پایبندی به نظام و تبعیت از حکیم رهبر مقتدر خود تا پای جان از ملت و نظام و رهبر خود دفاع نموده و خواهند نمود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه افزود: در قرآن کریم به حسن ظن سفارش و از گمان بد نسبت به دیگران نهی گردیده و در سوره حجرات ، خداوند ما را از سوء ظن ، تجسس و غیبت برحذر داشته است .

ماموستا مرادی گفت: امروزه حقوق دانان جهان، از حقوق بشر حرف می زنند ولی اسلام از قرن ها پیش به مسائلی از قبیل تمسخر ، تحقیر ، تجسس و غیبت توجه داشته که مدعیان حقوق بشر از آن غافلند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار