مراسم گرامیداشت چهار شهید عملیات رمضان شهرستان بردسکن برگزار شد

به مناسبت سالگرد عملیات رمضان و به یاد چهار شهید شهرستان بردسکن که در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند مراسم یادبودی برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 15July 2015

مراسم گرامیداشت چهار شهید عملیات رمضان شهرستان بردسکن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، به مناسبت سالگرد عملیات رمضان و به یاد چهار شهید شهرستان بردسکن که در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند مراسم یادبودی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، محمد براتی فروتقه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان و چهار شهید این شهرستان و ادای احترام به مقام این شهیدان والامقام گفت: در عملیات رمضان رزمندگان اسلام 250 کیلومترمربع را از خاک جمهوری اسلامی آزاد کردند و توانستند 80 کیلومترمربع نیز در خاک دشمن پیشروی کنند، در این عملیات تعداد 6400 نفر از دشمن کشته و زخمی و 1315 نفر به اسارت نیروهای اسلام درآمدند.

وی افزود: تعداد 650 دستگاه تانک و نفربر و انواع خودرو منهدم و همچنین 100 دستگاه تانک و نفربر به غنیمت نیروهای خودی درآمد و در این عملیات یگانهای خودی متحمل خسارات زیادی شدند.

براتی تصریح کرد: عملیات رمضان نمایانگر اراده قدرتمند رزمندگان اسلام و پافشاری آنان در رسیدن به اهداف است که در آن رزمندگان ما تا آخرین قطره خون در برابر دشمن ایستادگی کردند.

لازم به ذکر است شهیدان محمود ابراهیمی، محمد معصومی اول، محمدصادق نظافتی و محمد دادخواه شهدای بردسکن در عملیات رمضان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار