دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

حاج قاسم سلیمانی فرد نیست، بلکه مکتب است

نوری گفت: حاج قاسم‌سلیمانی فرد نیست، بلکه یک مکتب است و در این مکتب سلیمانی‌ها تربیت می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ - 01January 2022

حاج قاسم سلیمانی فرد نیست بلکه مکتب استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم یادواره سرداران شهید حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «قاسم میرحسینی» که با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده‌سپاه، معتمدین، بزرگان و سران طوایف و جمعی از مدیران و اقشار محتلف مردم در سالن اجتماعات امام‌ علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.

«حسن‌علی نوری» دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حاج قاسم‌سلیمانی فرد نیست، بلکه یک مکتب است و در این مکتب سلیمانی‌ها تربیت می‌شوند.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه داریم این مکتب که تنها متعلق به ایران نیست و هم‌اکنون در بین گروه‌های مقاومتی هم‌چون انصارالله، حزب‌الله، فاطمیون، زینبیون و حشدالشعبی آثار آن دیده می‌شود را بیش از گذشته گسترش و تبیین کنیم.

دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی-اجتماعی محمد‌رسول‌الله (ص) سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل و یاد شهدا بالاخص شهید حاج قاسم‌سلیمانی به نوعی حرکت در مسیر جهاد تبیین است، بیان کرد: مقام‌معظم‌رهبری بر شناخت دقیق فتنه و ابعاد آن تاکید دارند، چرا که تمام نشدنی نیست و از اتفاقات گذشته نیز باید درس بگیریم.

وی ضمن تاکید بر انتقال تجارت فتنه‌ها به نسل جدید، تصریح کرد: باید به درستی و دقت حوادث و وقایع را برای همگان در زمان مناسب تبیین و تشریح کنیم؛ چرا که در غیر این صورت، دشمن روایت خود را به مردم و خصوصا قشر جوان و نوجوان القا می‌کند.

نوری خاطرنشان کرد: دشمن 30سال تلاش کرد تا در سال 1388 و به بهانه تقلب در انتخابات کار جمهوری‌ اسلامی‌ ایران را تمام کند، در این خصوص نیز مانورهایی در کشورهای مختلفی به‌مثل آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان و دیگر کشورهای آسیایی برگزار و با آمادگی کامل ورژن جنبش‌ سبز را در ایران به مرحله اجرا می‌گذارد و چندین ماه در کشور آشوب برپا می‌کند.

وی ادامه داد: در سوریه نیز گروه‌های تکفیری، برای سرنگونی دولت بشار اسد پیشروی‌هایی انجام دادند و همه تصور می‌کردند دولت این کشور سقوط می‌کند اما ولی‌امرمسلمین، مقام‌ معظم‌ رهبری فرمودند سوریه باید بماند و براین اساس نیروهای مردمی و نظامی ایران اسلامی نیز با هماهنگی دولت وقت سوریه در این کشور حاضر و با گروه‌های تکفیری مقابله کردند و یکی از فرماندهان سپاه که به این کشور ورود کرد، حاج‌قاسم‌سلیمانی بود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب‌ اسلامی سیستان‌ و بلوچستان اظهار کرد: از زمانی که تفکر لیبرال، میان مسئولین کشور رواج یافت،‌‌ مسیر انقلاب به انحراف کشیده شد و از مسیر هم‌دلی، برادری و ایثار منحرف شده‌ایم.

نوری با بیان اینکه میان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی تفاوتی وجود ندارد، اذعان کرد: حاج قاسم میرحسینی وقتی وارد خط مقدم جبهه می‌شد، گویا یک لشکر وارد شده بود.

وی با بیان این مطلب که حاج قاسم میرحسینی و حاج‌ قاسم‌ سلیمانی از گناه به دور بودند، ادامه داد: امروز زمینه گناه در جامعه فراگیر شده و دیگر در دست فرزندانمان به جای کتاب قرآن کریم، گوشی تلفن همراه، دروازه ورود به جهنم وجود دارد تا جایی‌که به رختخواب فرزندانمان رخنه کرده و در این زمینه باید هوشیار باشیم.

این مسئول اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا استقامت مردم ایران در مقابل هجمه‌ها که به نوعی رکورد زنی هست را از بین ببرند، امروز باید در خصوص تاریخ صدر اسلام مطالعه داشته و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم تا راحت تر بتوانیم مسیر را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب بر مبنای اسلام بوده و شهدا راه انقلاب را باز و آن را صادر کردند، ادامه داد: دستگاه امام حسین (ع) متعلق به همه است، اگر یک حکومت می‌تواند در یک بازه زمانی خاص و در یک مکان، 20 میلیون جمعیت را گسیل کند، قطعا می تواند این اندیشه را نیز ترویج دهد.

این مقام مسئول گفت: دشمن می‌داند که مردم حاکمیت را سرپا نگه داشته‌اند و به همین دلیل امروز به مردم فشار می‌آورد، در هشت‌سال مردم را به خاک‌وخون کشیدند، نفوذی وارد کشور کرده و موضوع مذاکرات را مطرح کردند، اما اقتدار امروز ما به دلیل لبخند‌های ظریف، قدم‌زدن با جان‌کِری و کت و شلوار اتوکشیده نیست، بلکه ثمره جان‌فشانی حاج‌قاسم‌سلیمانی است.

نوری بیان کرد: اگر امروز پوتین با قرآن وارد ایران می‌شود و با رهبر انقلاب، دیدار می‌کند، عزت است که باید تبلیغ و تبیین شود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی ما را از سایه جنگ ترساند و نباید از لشکر خیالی ترسید و اسم جریان روحانی رفته اما جریان فکری او همچنان در سطح کشور وجود دارد، اذعان کرد: وقتی موج اسلام‌خواهی شکل گرفت، دشمن داعش را تشکیل داد، قرآن آتش زدند و تصاویری از آدم‌های خنجر به دست و گردن‌بریده را برای اینکه گرایش به اسلام کم شود را در اینترنت به نمایش می‌گذارند.

دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی-اجتماعی محمد‌رسول‌الله(ص) سیستان‌وبلوچستان، اضافه کرد: امروز، روز انتقام فرهنگی از قاتلی است که دستش به خون حاج قاسم آغشته است.

این مسئول با اشاره به این‌که ادای دین به شهدا ادامه دادن راه آنهاست، گفت: دشمنی که دستش به خون مالک‌اشتر ایران آغشته شده، همان آمریکایی است که میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا بتواند فساد و فحشا را در بین جوانان رواج دهد و در این خصوص باید عزم خود را جزم، عرصه جهاد را گسترده دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار