دبیرکل مجمع عربی اسلامی حمایت از مقاومت:

شهید سلیمانی الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین تا آخر الزمان است

«قدار» گفت: به نمایندگی از همه در سراسر دنیا آمده‌ایم تا با جهان مرد مقاومت سردار سلیمانی تجدید پیمان کرده و روحمان را تبرک و سنت‌مان را مستحکم کنیم.
کد خبر: ۴۹۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ - 01January 2022

شهید سلیمانی الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین تا آخر الزمان است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «یحیی قدار» دبیرکل مجمع عربی اسلامی حمایت از مقاومت در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امروز تنها نمایندگان 20 کشور از جمعیت جهانی حامی مقاومت در گلزار شهدای کرمان حضور یافته اند، اظهار داشت: ما از 90 کشور در سراسر جهان گرد هم جمع شده ایم تا راه مقاومت را با الگو منشی سردار ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امروز تنها 20 نفر از اعضای که اعضای هیئت مدیره این مجمع هستیم، گفت: به نمایندگی از همه در سراسر دنیا آمده‌ایم تا با جهان مرد مقاومت سردار سلیمانی تجدید پیمان، روحمان را تبرک و سنت مان را تجدید کنیم.

قدار با بیان اینکه تا آخر الزمان الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین سردار سلیمانی است، عنوان کرد: ای سرور ما از کشورهایمان آمده ایم و در پیشگاه تو ایستاده ایم که جان ما را پاکیزه، عزم و اراده ما را استوار کنی تا در راه مقاومت یا جان دهیم یا پیروز میدان شویم؛ ای الگوی ما و رهبر ما در ده ها ملت از گذشته تا کنون چون تو به دنیا نیامده است.

وی ابراز کرد: ای قهرمان ما! اینک در پیشگاه تو ایستاده ایم از تو مدد گیریم و در غلبه بر دشمنان شهادت، مقاومت و رهایی را از تو می خواهیم و در وفای به کلام خدا در همه عالم، در زیارت حرم شما در حالی که در پیشگاه تو ایستاده ایم روح تو ما را میگیرد، در کرامت از ملت ها بر می انگیزد، فکر ما را نورانی کن!

قدرا خاطر نشان کرد: آقای ما! ای شهید قدس، قهرمان ملت ها،  سردار قاسم سلیمانی عزیز شما را شاهد می گیریم و شهادت می دهیم که سربازان عالم آماده اند تا شما را حمایت کنند و شما را به عنوان الگو در زندگی و دنیا پیاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار