مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

حاج قاسم محور اتحاد در جبهه مقاومت بود

«رستمیان» با بیان اینکه حاج قاسم محور اتحاد در جریان مقاومت و قهرمان مبارزه با تروریسم بود، از برگزاری مسابقه «نامه‌ای به پدرم» خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ - 01January 2022

حاج قاسم محور اتحاد در جبهه مقاومت بود/ برگزاری مسابقه «نامه‌ای به پدرم»به گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در جمع خبرنگاران، سردار سلیمانی را نامی ماندگار و پرافتخار برای جهانیان به‌ویژه ملت ایران دانست و اظهار داشت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

وی مطرح کرد: سردار سلیمانی فردی مجاهد و ایثارگر بود که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند متعال نیز مزد تلاش 40 ساله‌اش را با شهادت داد. حاج قاسم محور اتحاد در جریان مقاومت و قهرمان مبارزه با تروریسم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ترور سردار سلیمانی را نابخردانه و بزدلانه توصیف کرد و افزود: خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد. دشمنان با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و برای از بین بردن آن‌ها تلاش می‌کنند.

رستمیان با بیان اینکه شهدای محور مقاومت همچون حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با اتحادی بی‌نظیر به پا خاستند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند، عنوان کرد: بنیاد شهید استان البرز برنامه‌های مختلفی را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در دستور کار دارد.

وی مهم‌ترین این برنامه‌ها را برگزاری یادواره شهدای محور مقاومت دانست و بیان داشت: این مراسم فردا یکشنبه 12 دی‌ماه از ساعت 18 با سخنرانی دکتر «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در مسجد امام سجاد (ع) کیانمهر برگزار و از خانواده‌های شهدای مقاومت تجلیل می‌شود.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز از برگزاری مسابقه «نامه‌ای به پدرم» نیز خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ایجاد فضایی برای شنیدن حرف دل فرزندان شهدای مدافع حرم طراحی شده که در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود و به برترین نوشته‌های این مسابقه جوایزی تعلق می‌گیرد.

رستمیان با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، اضافه کرد: این مسابقه با نگاهی ویژه به فرزندان شهید مدافع حرم برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند نامه‌ها و نوشته‌های خود را با فرمت پی‌دی‌اف از طریق لینک https://navideshahed.com/fa/forms/361  به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار