معاون سیاسی استاندار همدان:

همگان اخلاص در عمل سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

«باب‌الحوائجی» گفت: اگر می‌خواهید حرکتی مفید و توسعه‌ا‌ی ایجاد کنید، حتماً باید یکی از اصلی‌ترین صفات فرزندان روح‌الله، که قاسم سلیمانی علمدار آن‌ها بود به منصه بروز و ظهور بگذارید که آن اخلاص در عمل بود.
کد خبر: ۴۹۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ - 02January 2022

همگان اخلاص در عمل سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مهدی باب‌الحوائجی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امشب در مراسم رونمایی و اکران مستند «۷۲ ساعت» اظهار داشت: فرزندی از فرزندان زهرا (س) مکتبی آفرید، مدرسه‌ای ایجاد کرد و در این مدرسه و مکتب فرزندانی گرد هم آمدند و این مکتب دگرگونی‌های فرهنگی در سال ۵۷ را ایجاد کرد که منجر به انقلاب شد.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) انقلابی را ایجاد کرد و تفکری را معرفی کرد و این انقلاب فرزندانی داشت که یکی از این فرزندان قاسم سلیمانی بود.

باب‌الحوائجی خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی‌ها، حاج حسین همدانی‌ها، خرازی‌ها، کاظمی‌ها همه فرزندان مکتب خمینی کبیر بودند و آن‌ها خود را نمی‌دیدند و  فقط خدا را می‌دیدند و اعتقاد داشتند اگر خود را نبینیم و خدا را ببینیم همه می‌بینند.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهید حرکتی مفید و توسعه‌ا‌ی ایجاد کنید، حتماً باید یکی از اصلی‌ترین صفات فرزندان روح‌الله که قاسم سلیمانی علمدار آن‌ها بود به منصه بروز و ظهور بگذارید که آن اخلاص در عمل بود.

معاون سیاسی استاندار همدان اظهار داشت: ماندگاری سردار سلیمانی به تاکتیک‌ها و فن‌های نظامی او در مرزهای خارج از ایران نبود، بلکه مکتب سردار سلیمانی که مکتب تقوی، ایثارگری، مهربانی و رافت بود ماندگار شد.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در تشییع پیکر این شهید اشک می‌ریخت و عشق ایشان از روی عشق به خدا بود، عشق به خدا که در وجود سردار سلیمانی تجلی شده بود.

باب‌الحوائجی تأکید کرد: توکل و توسل به اهل‌بیت (ع) سردار سلیمانی را سردار سلیمانی کرد و از خداوند متعال می‌خواهم رهرو راه این شهید بزرگوار  باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار